Voordat de slang is vervangen - bij 28.290 km - zat ik inmiddels aan een verbruik van 1 op 1200 km, in het begin was het verbruik (nog) niet zo hoog. Vervolgens een halve liter bijgevuld, waarop ik in ieder geval tot km-stand 29.465 heb kunnen rijden, zonder bij te vullen. Het verbruik is nu dus in ieder geval tenminste 1 op 2400.
Bij km-stand 29.465 is de 30.000 km beurt uitgevoerd, dus nu moet ik weer opnieuw gaan "tellen".
Je moet wel het onderhoudschema correct volgen en niet om de 20000km olie verversen maar bij mij gebeurd dit om de 5000km om alle zekerheid. Ok, het blijft ook maar een 1400 dus je moet hem goed soigneren
Say what!!
Maar elke 5.000 km de olie van een auto verversen zou ik echt zonde van het geld vinden.
Los van het feit dat ik dat niet iedere paar weken wíl doen, heb ik een leaseauto en ga ik dus ook die olie niet betalen.Hier elke 6 weken. Maar olie wisselen kan je makkelijk zelf, en daar wordt je dan vanzelf handig in...
waarom een dergelijke hoge frequentie? Bij mij eens in de 30 000 en dat duurt 1,5 jaar. Hoef nooit bij te vullen.
Voorstellen gaat vooral om de persoon, voor de auto hebben we weer een ander topicVoorstellen doe ik wel zodra/als de Fabia RS er is
OK.Voorstellen gaat vooral om de persoon, voor de auto hebben we weer een ander topic