Het is een 105 pk 5 versnellingen , en vooral bij optrekken in alle versnellingen is het behoorlijk lawaaierig, bij 120 km per uur valt het minder op , is het meer monotoon aanwezig.In mijn geval een 110pk 5-versnellingen én heerlijk stil...
Ik rij in een OC3 Combi 1.6 tdi 110 pk 5 bak, ik vindt hem t.o.v. mijn vorige auto een Seat Altea xl 1.9 tdi aangenaam stil, ook veel stiller als een Golf v 1.9 tdi die ik daarvoor weer had.
Ook bij stilstand vindt ik de motor erg stil, alleen bij 120 hoor je een vrij monotone brom, dus dan maar 130 dan ben je er vanaf.
Het flitste voorbij, maar staat daar dat je in 5 reed? Heb je wellicht nog een verzet over, of heeft jouw auto een 5-bak?filmpje gemaakt toen ik op de snelweg reed met +- 130 met cruisecontrol.
Het flitste voorbij, maar staat daar dat je in 5 reed? Heb je wellicht nog een verzet over, of heeft jouw auto een 5-bak?
Ik ben er wellicht een beetje uit, door tijd gebrek, maar is er een 110 pk DSG? dat was vorig jaar een 105 pk, de 110 was een handbak...Ik vind het juist wel "erg" klinken in mijn 110pk dsg. Maar ook het windgeruis bij hogere snelheid.
Vraag me af of dit te isoleren is..... Of er moet een dikkere voorruit in