leon-cupra
Forumguru
En de seat leon st?
Die stapt in gewoon in z'n Mercedes S klasse 500 Hybrid A label zelfsMaar die baas wil natuurlijk wel graag in zijn E-klasse of 5-serie blijven rijden, en dat gaat met max D-label vast mooi lukken...
Is toch raar dat je op de S3 wel ACC met een 1.6TDI kan bestellen (zoals ik heb) en op de O3 niet....
Dan moet je je werkgever eens vertellen dat hij naar de uitstoot moet kijken en niet naar het label. Dat deden ze vroeger bij ons ook, maar als de auto heel groot (lang) is, dan kun je de uitstoot hebben van een vrachtschip en nog label A. En zo ook de andere kant op, kleine auto weinig uitstoot, toch E label......
totdat je geheel stil komt te staan. dan gaat het systeem piepen dat je de rem moet intrappen en komt het te vervallen. Dan kan je het pas weer opnieuw activeren zodra je rond de 30 km/p rijdt. Dit is wel iets wat ik minder eraan vind. Bij bijv. Volvo kom je geheel stil te staan en hoef je enkel wt te doen als je wilt rijden, dan gaat het systeem gelijk verder!Helaas werkt het geweldig. Althans helaas voor jou in dit geval. In de file snelheid instellen en je kunt achterover zitten, de ACA met front assist zorgt voor de beweging wanneer mogelijk.
totdat je geheel stil komt te staan. dan gaat het systeem piepen dat je de rem moet intrappen en komt het te vervallen. Dan kan je het pas weer opnieuw activeren zodra je rond de 30 km/p rijdt. Dit is wel iets wat ik minder eraan vind. Bij bijv. Volvo kom je geheel stil te staan en hoef je enkel wt te doen als je wilt rijden, dan gaat het systeem gelijk verder!
totdat je geheel stil komt te staan. dan gaat het systeem piepen dat je de rem moet intrappen en komt het te vervallen. Dan kan je het pas weer opnieuw activeren zodra je rond de 30 km/p rijdt. Dit is wel iets wat ik minder eraan vind. Bij bijv. Volvo kom je geheel stil te staan en hoef je enkel wt te doen als je wilt rijden, dan gaat het systeem gelijk verder!