Nee dit is een compleet ander type tsi, andere kant is tandriem...toen werden ze ook wel tfsi genoemd. Op de motorafdekking stond fsi turbo De 2.0 zonder turbo was een fsi.Kijk, dat wist ik dan weer niet. Overigens dacht ik dat de TSI uit de Golf 5 GTI gewoon een opgevoerde versie van het standaard 2.0 TSI blok had. Deze 2.0 TSI heeft toch dezelfde distributie als de 1.8 TSI (met een ketting over beide nokkenassen)?
Maar om dit zo stellig te kunnen beweren moet er natuurlijk wel minstens 1 geval zijn waarbij dit tot een positief resultaat heeft geleid.Ze gaan ervan uit dat je er geen zaak van maakt. Du moment je doorzet met advocaat tot aan de rechtbank gaan ze wel betalen. Ze weten dat niemand dat doet dus handelen zoals ze handelen.
Wat je er door kunt zien is aan de hand van het aantal zichtbare tandjes van de spanner zien hoe ver de ketting al is uitgerekt. Tevens wil ik proberen of de spanner terug te duwen is, dus of de arretering nog werkt. Dat kan precies door dat gat.Maar vraag me toch af wat je wilt zien. Dat gat bij de spanner is max 2 cm groot, daar kun je nauwelijks iets door zien laat staan iets beoordelen.
Klopt idd, hiermee kun je alleen zien hoe ver de spanner uit. De conditie van de ketting zelf is hiermee niet te zien, dus ofdat dat deze uitgerekt is.Volgens deze bijdrage op het Duitse Octaviaforum zit de dop achter de dikke zwarte buis op deze foto. Deze buis is redelijk eenvoudig te verwijderen. Deze foto is echter van een O2. Is de situatie bij een S2 dan wezenlijk anders?
Bekijk bijlage 40650
Volgens wat ik gelezen heb is het maximum 4 tandjes. Ik ben alleen nog op zoek naar de daarbij behorende waarde van meetblok 93.Hoeveel tandjes mag de spanner naar buiten zijn gekomen? De spanner van mijn 1.8 tsi is bij de beurt gecontroleerd..