Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Marge betekend dat er voor bedrijven geen btw meer aftrekbaar is. Maar die prijs is wel incl btw hoor. Let op het is wel een import auto. Maar wel een erg mooie
Yep, @Jasper-RS heeft daar gelijk in BTW is inderdaad alleen voor bedrijven niet meer aftrekbaar. Voor jou geld gewoon de prijs die ze vragen of willen.
Wel een knappe zo te zien!
Rustig momenteel. Er dook plots nog een gepeperde rekening boven van de badkamer. Dus staat ff op een lager pitje. RS staat nog steeds te koop en wil hem straks actief in de verkoop gaan zetten. Eerst een koper zien te vinden, dan kijk ik wat er te koop staat
Jezus man, die sedans zijn echt geen drol meer waard 2e hands! Ik zou nog even wachten Dirk straks als de Superb 3 uitkomt heb je ze voor een kleine 10k denk ik!
Ik heb het in ieder geval niet verkeerd gedaan heb ik zo links en rechts wel gezien!
(inkoop)prijzen zijn inderdaad gekelderd @s-line iedereen is bang om er mee te blijven zitten.
ik zal de mijne (met plezier) oprijden, die zit qua kostprijs dichter bij een ton als bij een halve ton
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.