1.9 TDI BLS

s-line

Forumguru
Klopt maar jouwe is zoiezo nu onverkoopbaar! Niet om het een of ander maar het geld wat hij nu al gekost heeft, zal jij er nooit meer genoeg voor krijgen bij verkoop, als je hem al kwijt raakt. ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

VEEJAY

Forumguru
Heb jij je mechanische uitbreidingen meeverzekerd @Corné de Kluijver ?

Dat ik bij inruil niet meer zou krijgen van de tuning nam ik destijds voor lief. Waar ik wel zenuwachtig van werd is in geval van schadeherstel (aan motorische delen) wat ik dan vergoed zou krijgen of nog erger bij total loss.

Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Ach, met een dergelijke toename in vermogen en de kleine lettertjes in je verzekering zonder RDW herkeuring ben je toch niet verzekerd. ;)

Noord26

Forumguru
Je kunt het mee verzekerd krijgen na een taxatie, (die dan om de 2 of 3 jaar opnieuw moet :jaja:) en bij diefstal of een verhaalschade maakt de tuning op jouw eigen auto niets uit.

Klopt bij een diefstal over verhaalschade, maar ik wil niet degene zijn die per ongeluk iemand blijvend invalide rijdt met een zwaar aangepaste auto. Heb zelf de vragenlijst in moeten vullen met het onlangs knuffelen (door vrouwlief) van de auto met een paaltje. Als dat een persoon is en je moet daar ergens 'ja' op invullen bestaat de kans dat je de rest van je leven jezelf scheel betaald aan kosten daarvoor. Schrok er best van hoe een verzekering er onder uit probeert te komen. En als een schade-expert de motorkap open trekt bij de schade-hersteller is het fluiten naar je verzekeringen en zal er zeer vriendelijk, doch zeer dringend, naar de kleine lettertjes verwezen worden.

Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
Ik heb daarom vroeger altijd mijn kenteken verborgen gehouden (dus fora/social media etc), ik adviseer anderen met 'bijzondere' auto's dat ook te doen.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Ik heb daarom vroeger altijd mijn kenteken verborgen gehouden (dus fora/social media etc), ik adviseer anderen met 'bijzondere' auto's dat ook te doen.

Jazeker, echter is dat zo te vinden en eenmaal afgesleept door een takelbedrijf schroef je een fiks aangepaste motorkap of uitlaatsysteem er niet meer onder uit voordat de expert aanwezig is.

CDK

Forumguru
wat een ophef allemaal zeg, deze discussie is al vaker gevoerd, ik ben in elk geval gewoon verzekerd!! back on topic maar ;)

Bovenaan Onderaan