10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Ik ben bang dat ik misschien met een niet-gedetailde auto kom, met modificaties die ik niet bedacht heb. (alles hangt af van de snelheid van de verzekering)
Hieronder een paar foto's van de 'special details', meer staat er in het topic over mijn auto (zie handtekening) SAM_3205.JPG

Bijlagen

• SAM_3203.jpg
    SAM_3203.jpg
    481,6 KB · Weergaven: 27

Cordoba

Forumguru
Kind dat met stoepkrijt verder ging op mijn auto, gelukkig wel een briefje. Naast mijn huis is een speelplaatsje, en daarnaast een parkeerplaats waar mijn auto meestal staat (staat altijd zo ver mogelijk bij de speelplaats vandaan), zodat er een aantal andere auto's al als eerste buffer naar de speelplaats dienst doen.

Ik verwacht dat ik de schade er zelf wel uit kan polijsten, bij het achterlicht zeker, op de motorkap is vrij diep dat is een vraagteken.

Rob

Forumguru
Oeps ja balen zoiets. Leerproces maar voor jou vervelend. Ik heb vroegah nog wel is in de straat getennist met een buurjongen. Natuurlijk ging de bal dwars door een achterlicht van een Volvo 440. Toen nieuw.. gebeurde me nooit meer, hihi

EdK

Forumguru
Ach toen ik nog klein was en er nog maar 3 auto's in de straat stonden kwamen we er achter dat je die dingen heel goed als glijbaan kon gebruiken.......
Een uur later was ons erg duidelijk gemaakt dat een glijbaan er toch iets anders uitzag....

lugolux78

Forumguru
Kind dat met stoepkrijt verder ging op mijn auto, gelukkig wel een briefje. Naast mijn huis is een speelplaatsje, en daarnaast een parkeerplaats waar mijn auto meestal staat (staat altijd zo ver mogelijk bij de speelplaats vandaan), zodat er een aantal andere auto's al als eerste buffer naar de speelplaats dienst doen.

Ik verwacht dat ik de schade er zelf wel uit kan polijsten, bij het achterlicht zeker, op de motorkap is vrij diep dat is een vraagteken.
Een of ander onverlaat heeft ook weer te dicht me iets langs mijn auto gelopen. Kras op bijrijdersdeur. En uiteraard... Weer beschadiging aan velg. Kan me alleen niet herinneren hoe wat en waar. Aangezien ik niet de enige ben die met auto rijdt... Ach laten we die discussie maar helemaal niet beginnen.

Ik sta nu op 45,000 km dus tja... Dan heb je zo nu en dan gebruikerssporen....
Maar blijft een mooie auto!!!

CDK

Forumguru
dat is balen @lugolux78, die velg moet je dan helaas opnieuw laten opmaken om weer netjes te krijgen, maar die kras is misschien nog wel weg te polijsten, of is het een diepe kras?

lugolux78

Forumguru
Heb geprobeerd te polijsten. Maar mijn polijstmachine is denk ik net niet sterk genoeg. Je ziet hem nog wel, vaag dat dan wel. Velg heb ik al bekeken. Wellicht de rand zo goed of kwaad mogelijk schuren en vervolgens uitgeneveld uitspuiten. Maar heb het nu met reparatie set (stift) bij getipt. Je ziet het op afstand niet wel van dichtbij... (door structuur en dus niet glad oppervlak)

Cordoba

Forumguru
:ot:@lugolux78 Anders even een foto uploaden in een beter geschikt topic. Mogelijk dat je met wet sanding de boel strakker kunt krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan