10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ridley

Forumguru
Voetbal doet het altijd goed bij jongetjes (en dan zo'n plastic exemplaar waar de auto's niet van beschadigen )

lugolux78

Forumguru
Ik heb nog twee kleine goaltjes liggen en er is ook groenstrook langs de garage... dus ja dat kan.
Ook een kleine voetbal, soort handbal formaat.
Alleen er ligt wat water naast de groenstrook zover ik me kan herinneren...Is wellicht niet zo safe :)

lugolux78

Forumguru
Ik kijk nog even of ik een stoel + playstation etc kan huren en of springkasteel ook kan.
Heb nog PON budget....maar is maar 500 EUR dus kan niks beloven...

rhaak1991

Forumguru
Ik heb een PS3, een PS4 en een Logitech Driving Force GT racestuur, Grand Turismo 5, The Crew, alleen geen stoel (en het stuur is zonder H-Shifter. Dus evt. alleen een stoel huren als je al een TV meeneemt voor de kids is genoeg. Desnoods neem ik mijn TV ook mee (niet zo groot, 32") maar voor kindervermaak is dat genoeg lijkt me

lugolux78

Forumguru
Is goed @rhaak1991. Stoel lijkt mij niet zo het probleem. Die zullen ze daar ook wel hebben. En mijn TV die ik hier nog heb staan is kleiner dan 32". Dus als je die jouwe ook kan meenemen zou super zijn.

Springkussen is trouwens niet zo super duur dus kijk of dat ook nog lukt.

Dus voor de Kids:

Xbox & Ps
Voetbal goaltjes
Wellicht Springkussen.
Spullen om te kleuren...

Niet verkeerd...

En voor de dames de Skoda Mannen Chippendales :deuk:.

lugolux78

Forumguru
Mijn nederige excuses, ben wat minder actief. Too much work kills hobbies!!!
Vandaag dan weer eindelijk wat tijd gevonden en dus
STATUS UPDATE

Kidscorner:

Ik heb een offerteaanvraag gedaan voor het volgende:

1x springkussen 3 x 4 meter
1x popcorn machine (leek me leuk)

Wat we al hebben:

2x gaming entertainment (mede met dank aan @rhaak1991) -> Niet alleen voor de kids
1x 2 goaltjes + balletje
Diverse kleurspullen (plaatjes + potloden etc...)

Ik denk dat dit genoeg diversiteit biedt door alle leeftijden heen!

Oh en voor de kinderen die net tegen de leeftijd van een B-rijbewijs aan zitten, ook nog de mogelijkheid een ronde over het industrieterrein met de auto van @Corné de Kluijver te rijden (uiteraard zonder toezicht) :maakmegek: :tegek: :tongue:

Eten & Drinken

Dit zal verzorgt worden door Tigchelaar. Maar kijk nog even of we nog extra frisdrank nodig hebben.
Zover ik begreep is er extra koffiezet machine die dag.

Loterij

De prijzen pot is erg gevuld.
Zo zijn er tegoedbonnen of kortingsbonnen van diverse aanbieders
De hoofdprijs is wel gaaf, maar daar zeg ik lekker niks over :tongue::tongue::tegek::tegek: anders dan .... nee zeg niks....:shutup:

Mini Master Classes:

- VCDS
@ertromp en @Antera zullen gedurende max uurtje laten zien hoe VCDS/VCP programeringen eruit zien. Dus kijkje achter te schermen. Het is een DEMO op een / twee geselecteerde auto's. De heren willen ook genieten van deze dag. Dus de laptop gaat naar de demo dicht, op slot en de heren kunnen dan lekker genieten!

- Detailing
@Kippie-style zal een mini master class detailing geven. Ook hier. Voor geselecteerde auto, paar onderdelen, dus zeker geen complete auto en ook hier is het motto, uiteindelijk genieten van de meet.

Muziek

Deze zal verzorgd worden door @Exciter . Nadrukkelijk NIET GEDWONGEN, maar wilde het zelf doen. Echter heb ik nu even hulp nodig van jullie. Er was toch nog iemand die wilde draaien? Toch? Kan diegene zich aub melden? Thx

Oldtimers

En uiteraard zullen er ook nog steeds de 3 oldtimers die door de Skodaclub Nederland zijn toegezegd zijn.

Hopelijk spreekt dit iedereen aan.
Alleen het weer kon ik nog niet regelen.
Zal ik zo ook nog doen!

Ik heb er in ieder geval zin in en leef er erg naar toe! Jullie?

:cheers:

Gr. Luc

Cordoba

Forumguru
Er staat mij vaag ook iets bij dat er eigenlijk 3 mogelijke DJ's waren: Exciter, de zoon van lovely306, en nog een ander lid, maar ik weet niet meer wie of wat.

MarcoO2

Forumguru
Goed bezig @lugolux78 ! Zo'n springkussen hoeft nog geen 100 euro te kosten, inlusief brengen en halen, weet ik uit ervaring.

Ben benieuwd, het programma ziet er goed uit.

Voor de zekerheid: heb je behalve mij nog een fotograaf achter de hand? Tegen die tijd is mijn vrouw hoogzwanger en kan het dus zomaar zijn dat ik er ineens niet bij ben. Dan is een backup wel handig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan