10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhaak1991

Forumguru
Ik gok dat het slecht nieuws is dat @Badnews niet reageert.... Het racen wordt dan waarschijnlijk van de lijst gehaald.... Jammer...
Ik heb helaas niet echt een racestoel, alleen een logitech driving force GT (stuur met pedalen maar zonder koppeling en H shifter), playstation & grand turismo 5 alleen m'n tv is maar 32". Mocht iemand anders wat hebben om aanvulling te geven qua benodigd spul kan het racen misschien wel doorgaan (dus een geschikte stoel of stoel/tafel combi & evt. een grotere TV)

Joske

Forumguru
@nixor

zoiets dan? :deuk:

pick-up-truck-hauling-smart-car.jpg

Blackokkie2

Forumguru
Ik vond het wel een goeie grap, maar had direkt al twijfels want er waren nog helemaal geen geruchten over einde van het dealerschap.

nixor

Forumguru
@Joske

Mijn rs past niet achterop de pick-up :).
Mijn vrouw zal met de rs komen en ik met de pick-up waarschijnlijk dan moest hij nog ni verkocht zijn.

Kensel

Forumguru
Goed nieuws, maar toch ook weer niet..

Ik zal beginnen het met mindere nieuws (voor mij dan): Zojuist gehoord dat mijn vakantie helaas niet doorgaat wegens omstandigheden..
Het goede nieuws is dat ik wel aanwezig kan zijn bij dit feestje! :D

Ik zal me zo ook direct aanmelden via de link.

Blackokkie2

Forumguru
Je hoort het tegenwoordig steeds vaker dat mensen geen boter op hun brood willen, wellicht is het handig om een aantal porties zonder boter neer te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan