Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dus.
We gaan net als bij detailen een beknopte demo geven. @ertromp laat even in half uurtje max uurtje zien wat kan. Zeker de MQB mogelijkheden zijn goed om te laten zien. Eea is te volgen via schermen. Het is niet de bedoeling om een totale auto aan te passen en ook geen VIM. Hopelijk geeft dit een helder beeld?
grote kans dat ik ook aanwezig ga zijn. heb me nog niet ingeschreven omdat ik nog verlof moet nemen vrijdag. Indien ik geen verlof kan krijgen, kom ik misschien in de namiddag wel even langs.
Grtz
Probleempje... Dealer stop per 1 mei met Skoda en Seat. Niet blij mee. Ben nu de opties aan het bekijken naar welke dealer we kunnen uitwijken. Was al raar dat ok geen respons meer kreeg... Iemand nog suggesties?
Oei dat is flink balen. Misschien dat een wat grotere dealer er oren naar heeft? Zoals bijvoorbeeld Rijnwoud in rotjeknor? Misschien dat @Corné de Kluijver daar wat in kan betekenen in de zin van een contactpersoon?
oei, dat is inderdaad wel een groot probleem. Bij ons is er ook wel een skoda/seat-dealer, maar heeft niet genoeg plaats om iedereen weg te zetten. Is een half uurtje van Breda vandaan
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.