10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thegabeman

Actief lid
Hoi hoi ik kom ook gezellig! En hoop dat er niet weer iets tussen komt zoals afgelopen september. Maar ik heb een vraag: Moet je ergens aanmelden om VCDS aanpassingen te laten doen of wordt dat daar ter plekke geregeld? Weten jullie dat misschien @ertromp en @Corné de Kluijver?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
in principe zal dat ter plaatse geregeld gaan worden en moet je even iemand met een laptop in zijn handen aanschieten en hem verzoeken om jou even te matsen @Thegabeman ;)

EdK

Forumguru
hahaha, ik dacht dat toch ja Corné :D

ik kan UITERAARD ook mis zijn é ;)
Meen ook een uitspraak van meen @Antera gelezen te hebben dat hij nooit echt kon genieten van een meeting daar hij van wagen naar wagen liep met zijn mobiele PC.
En dat er hierop een uitspraak is gedaan dat hij en @ertromp bij het 10 jarig bestaan eens een keer mochten genieten en dat mobiele PC's thuis gelaten zouden worden....

lugolux78

Forumguru
Laten we het vooral nu niet hier publiekelijk uitvechten. Ik kijk nog eens wat de afspraken zijn en zal het duidelijk communiceren.

Cordoba

Forumguru
Laten we het vooral nu niet hier publiekelijk uitvechten. Ik kijk nog eens wat de afspraken zijn en zal het duidelijk communiceren.

Degene die eruit ziet als onderstaande foto, is dus de verliezer?;)
th

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan