10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterrapid

Forumguru
Ik ook zin in zaterdag juist hopen dat ik mijn nieuwe slofjes erop krijg op tijd, bandencentrale heeft me een beetje veel teleurgesteld dus vandaag andere banden moeten bestellen online, hopelijk komen ze op tijd toe :dankje:

gbbosma

Forumguru
Heb de auto al gepoetst, en vanbinnen ook al klaar. Deze week gebruik ik hem niet meer.:D.
Dan maar op de fiets naar mijn werk;). maar ja wel 20km. Vind ik ook wel ver. Nee a.s. Vrijdag
loop ik alles nog eens na en dan moet het voldoende zijn voor de Mooiste zaterdag van het jaar :tegek:

peterrapid

Forumguru
Ja me laten overhalen door iemand op het werk (een van de monteurs van de vrachtwagens) om banden te bij zijn vriend in de bandencentrale te laten steken, 4 weken geleden. Velgjes afgeleverd en vandaag na heel wat smoezen te hebben gehoord in kwade peterrapidmodus de velgen gaan terughalen met natuurlijk geen banden op ... blijkbaar heeft deze persoon betalingsproblemen bij zijn leveranciers dus heb eigenlijk geluk dat ik ze nog heb kunnen recupereren. Maar goed vandaag direct andere online besteld dus normaal gezien 48u levertijd.

peterrapid

Forumguru
Heb het zekere voor het onzekere genomen en een gangbare maat genomen en laten afleveren bij iemand die ik goed ken en ze direct bij aankomst kan monteren. dus fingers crossed :dankje:

Joske

Forumguru
ik duim mee Peter :thumbsup:

zal een kaarsken doen branden voor u :D

images

lugolux78

Forumguru
Printerspullen gekocht en etiketten.
Keycords zijn ook al binnen.
Morgen maar eens creatief zijn.
En proberen de auto te wassen... En de velgen nog toonbaar te maken maar gezien de schade parkeer ik haar erg dicht tegen het gebouw met de slechte kant hahaha. (rechts).
In ieder geval druk zat. Met twee dagen UK trip tussendoor...

Maar ik heb er erg zin in alhoewel ik ook wel een lichte spanning voel of alles wel goed zal gaan verlopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan