10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

lugolux78

Forumguru
Net bij de dealer geweest. Het gaat leuk worden. Ze zijn lekker enthousiast en hebben zelfs wat vrijwilligers ingeschakeld. Ben nu wel wat meer gerustgesteld.
Nu nog ergens de tijd maken om auto te poetsen... Maar ja denk kleine wasbox beurt is meer dan zat.... Voor deze laatste keer...

Cordoba

Forumguru
Net voor de regen even alle zwart bedoelde kunststofdelen weer zwart gemaakt met Trim Restorer. Ik heb vrijdag een compensatiedag voor gemaakte overuren, dus hoop de auto dan een beetje netjes te kunnen maken.

Vanenkelen

Forumguru
Tot nu toe niets van me laten horen in dit topic... Vanaf begin af aan was voor mij duidelijk dat ik dit weekend niet kon. Helaas, want als ik zie wat er georganiseerd is en hoe enorm er naar toe geleefd wordt, gaat het alleen maar meer kriebelen... Daar zou ik toch wel heel graag even langs komen! Chapeau @lugolux78 en alle mensen die zich als vrijwilliger hebben aangeboden, redelijk uniek toch de mentaliteit en sfeer op dit forum!

Maar ineens is daar een gaatje in de agenda... Nou ja eigenlijk gaat het hele weekendprogramma op de schop en is er ineens wel gelegenheid om langs te komen. Dat zal waarschijnlijk pas aan het einde van de dag zijn (uurtje of 3), maar ik ga mijn uiterste best doen om toch nog wat mee te pakken van dit onwijs leuke evenement.

Hoop dan nog wat mensen de hand te schudden en nog wat mee te pikken van de sfeer en het (hopelijk) grote aantal bezoekers.

Tot zaterdag!

Dus bij deze nog de 107e aanmelding... :-) (helaas niet meer via het ticketsysteem, maar "ouderwets" via het topic.

Noord26

Forumguru
Voor mij is de grote vraag tot hoe laat het gaat duren die dag? Want ik heb de avond ervoor een bruiloft van mijn zus, de dag zelf moet ik nog langs de fysio en een huis bekijken..

Vanenkelen

Forumguru
Van 11 tot 17 staat er in het programma, dus ik gok er ook op dat er rond een uurtje of 3 nog wel wat te beleven valt. ;)

Exciter

Administrator
Ik lees hier en daar nog iets over DJ's, wie willen draaien. Of het echt gaat kunnen, kan ik niet beloven, maar neem je draaitafels mee en we zien wel. Geluid hoef je niet te slepen, dat heb ik al mee...

Kiswum

Forumguru
Ik wil nog graag 1 vrouw en 2 kinderen aanmelden (ik kom dus niet alleen). De 2 koters willen graag een plekje reserveren op het springkussen. Deze kids zullen vanaf de middag beide aanwezig zijn.
Is dat nog mogelijk? :yeehaa:

Mettes

Forumguru
Spijtig genoeg moet ik mij afmelden.
Verlof is in laatste instantie geweigerd.
Helaas zal ik dus niet aanwezig kunnen zijn op de meeting.
Veel plezier aan jullie allen en misschien tot een volgende keer.

Grts Geert

Zespri

Forumguru
Ikki komt helaas niet ehhh mag niet van mijn ehh baas(in):cry: maaaaaaaaaaaar ik wens u alle veel plezier en droog weer toe:thumbsup::cheers:

Joske

Forumguru
mag niet van mijn ehh baas(in):cry:
sloeg.jpg

(met alle respect.... :D )

vw125

Forumguru
Spijtig genoeg moet ik mij afmelden.
Verlof is in laatste instantie geweigerd.
Helaas zal ik dus niet aanwezig kunnen zijn op de meeting.
Veel plezier aan jullie allen en misschien tot een volgende keer.

Grts Geert

Idd spijtig @Mettes , komt nog wel eens een keertje dat het lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan