Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb al veel voorjaarsmeetings met heel veel plezier bezocht.
Helaas kan ik er deze keer (uitgerekend het jubileumfeest) door omstandigheden niet bij zijn.
(@organisatie: ik had mij nog niet opgegeven)
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en duim voor goed weer!
Ook ik ben benieuwd naar de foto's.
Weer of geen weer... we gaan er met zijn allen een fijne dag van maken!
Ik heb alvast mijn voorbereidingen getroffen en speciaal de dag voor de meeting gezorgd dat ik niet hoefde te werken zodat ik mijn Octavia nog eens goed kon poetsen vanmiddag
en de wielen eens onder handen genomen met Monello non-ferro (was nog eens nodig zoals je kan zien!)
Heb mijn auto ook gewassen... Alleen gewassen geen poetsbeurt... Tijdnood... Tussen organiseren van meeting, nieuwe leaseauto regelen, praten met nieuwe werkgever en afronden oude werkzaamheden.... Ooh en nog ff keuken tussendoor besteld... Wat n drukte hahaha
We zijn er klaar voor! De auto drie weken terug gepoetst en vanmiddag na het werk de auto gewassen. En vanbinnen alles binnenste buiten gehad. En vol getankt om er te komen.
Voor een ieder die morgen komt. We maken er een geweldig mooie dag van. De mensen die helaas niet kunnen. Niet getreurd er zullen vast meer Skodameetings komen. En van de foto's die zullen komen kunnen we met z'n allen nog lang nagenieten.
Mijn auto is ook weer helemaal klaar. Binnen en buiten gedaan. Heb er erg veel zin in, alleen mijn lijf wil niet nog echt meewerken. Vanavond maar vroeg op bed, want ik moet natuurlijk heen! Tot morgen allemaal! Ik denk dat ik maar weer een Pendragon shirt aan trek, dan weet iedereen wie ik ben
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.