De LM komt daar alleen achter als je het ze gaat vertellen en- of je die powerbox er in laat bij dealerbezoek...De 14% chippen zal bij de LM op problemen stuiten denk ik, dus het komt erop neer of je 1200 Euro/jaar kwijt wilt zijn, of het risico nemen je een jaar of drie (af en toe?) te ergeren aan wat minder pk's en nm's.
Want hoe vaak spreek je die 40 pk extra aan?
Jij betaalt (100 piek/maand) dus jij kiest........
Home Privé ›Auto en vervoer ›Belastingen op auto en motor ›Belasting van personenauto's en motorrijwielen (bpm) ›Naheffingsaanslag › Naheffingsaanslag
Naheffingsaanslag
Lees voor
Constateren wij dat u ten onrechte geen of te weinig bpm hebt betaald? Of dat u ten onrechte bpm hebt teruggekregen? Dan krijgt u een naheffingsaanslag voor het verschil tussen de betaalde en de verschuldigde bpm en een boete voor de bpm die u had moeten betalen.
Tuning van uw personenauto
Constateren wij dat de motor van uw personenauto binnen 3 jaar nadat de auto is ingeschreven in het kentekenregister zo is aangepast, dat de CO2-uitstoot hoger is dan de CO2-uitstoot op het moment van inschrijving? Dan krijgt u een naheffingsaanslag met een boete over het verschil tussen de bpm voor deze hogere CO2-uitstoot en de bpm op het moment van inschrijving.
Ga eens met een gechipte 1.6 rijden dan stel je wel bij.
Ik trek menig 2.0 TDI er uit.
("JD" 155 PK / 350 nm)
Ga eens met een gechipte 1.6 rijden dan stel je wel bij.
Ik trek menig 2.0 TDI er uit.
("JD" 155 PK / 350 nm)