Coled
Senior Member
Ben ik weer.
De zoektocht wordt serieuzer en ben nu zover dat ik een bedrijf heb benaderd voor wat betreft het importeren enz.
Ze vroegen om mijn wensen en kort nadat ik die had door gegeven besefte ik mij dat het niet haalbaar is om een Superb te vinden die aan die/mijn wensen te vinden.
Ik vind bijvoorbeeld een zwarte hemel heel mooi, mede omdat ik dat nu ook heb en dat als prettig ervaar.
Alleen dit is een optie die op de Sportline leverbaar is en niet op de L&K.
Ook het afgevlakte stuur en de zwarte tinten buiten vind ik er sportief staan maar ook dit is een optie voor de Sportline.
Kunnen jullie als kenners mij hierin adviseren?!
Een L&K is standaard al rijker uitgerust en dat bevalt me ook wel weer..
#keuzestress
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De zoektocht wordt serieuzer en ben nu zover dat ik een bedrijf heb benaderd voor wat betreft het importeren enz.
Ze vroegen om mijn wensen en kort nadat ik die had door gegeven besefte ik mij dat het niet haalbaar is om een Superb te vinden die aan die/mijn wensen te vinden.
Ik vind bijvoorbeeld een zwarte hemel heel mooi, mede omdat ik dat nu ook heb en dat als prettig ervaar.
Alleen dit is een optie die op de Sportline leverbaar is en niet op de L&K.
Ook het afgevlakte stuur en de zwarte tinten buiten vind ik er sportief staan maar ook dit is een optie voor de Sportline.
Kunnen jullie als kenners mij hierin adviseren?!
Een L&K is standaard al rijker uitgerust en dat bevalt me ook wel weer..
#keuzestress
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk