Nog eens schoppen...
Is er iemand met een 2.0 TSI die regelmatig de olietemperatuur nakijkt?
Deze staat bij mij praktisch altijd zichtbaar, en de laatste tijd valt mij op dat hij redelijk hoog is na een tijdje, piekt rond 107-110C.
Dat lijkt me aan de hoge kant?
Ja en zeker naar reclame toeBeste Philippe,
Wij verzorgen al heel wat jaren de reclame/belettering voor Team de Rooy en inderdaad speciaal voor deze promo film hebben wij mijn auto in de kleuren gezet van het team. Inmiddels is er 1 zijde van groen naar grijs gegaan, maar voorlopig rij ik er dus nog wel mee rond. Is toch mijn bedrijf en de klanten vinden het geweldig gelukkig!
Je hoort goede en minder goede ervaringen met apec. @Tuner111 kan je hier wel meer over vertellen. Mijn broer kent de zaakvoerder van DVX Performance heel goed, zei ooit tegen mijn broer “goede tuner maar zeker niet de beste”.Ik heb een afspraak gemaakt bij APEC in Deinze. Ik ken iemand met een Octavia vRS die daar geweest is, die kerel is erg tevreden en rijdt ondertussen al jaren met stage 1. Die mensen zijn blijkbaar 13 jaar actief. Heel veel goede recensies.
Je hoort goede en minder goede ervaringen met apec. @Tuner111 kan je hier wel meer over vertellen. Mijn broer kent de zaakvoerder van DVX Performance heel goed, zei ooit tegen mijn broer “goede tuner maar zeker niet de beste”.
Is het @philippe bakker die je bedoelt met de vRS?