Hoi hier een Belg die 4 jaar geleden ook na zelf veel op zoek werk overgegaan is tot een stage 4 van mijn audi a4 b8.iemand die hier het nieuwe model superb3 280 pk al heeft laten tunen in belgie? Of eventueel nederland?
Heb namelijk een 280 pk versie in bestelling en Ben sterk aan het overwegen dit te doen.... Al heb ik hier helemaal geen ervaring in aangezien ik nog nooit een wagen laten tunen heb.
Zou zeer graag weten wie in belgie de aangeraden tuners zijn, hoe het eventueel achteraf zit met onderhoud op garage of autokeuring. ( vooral belgie dan)
Alvast bedankt voor de interessante reacties
Zeker voldoende dat zal nogal knallen. Als ge vragen hebt laat ge maar iets weten. Ik reageerde alleen maar omdat ik indertijd als Belg veel vragen had ivm motorische tuning. Ga wel voor Jd. Is een eindje rijden vanuit Turnhout maar ze zijn wel top. Mijn wagen rijdt top en vertoont geen hik of iets dergelijks. Ivm autokeuring moet ge u geen zorgen maken. Omdat het een stage 1 is is er geen zichtbare motorische verandering aan u wagen. Succses.@tuurplamuur interessant verhaal!
Met de superb die ik in bestelling heb zou ik wel enkel maar voor een stage 1 gaan...
Komt dan al aan 350 pk en 480 nm...
Lijkt mij voldoende toch?
1.8 tfsi met standaard maar 120 pk ?
Ik heb deze motor ook gehad in mijn Superb 2 maar deze had 160 pk , tegenwoordig is deze motor standaard al met 180 pk.
350pk is kracht zat, tenzij je ook een pk drang hebt/krijgt zoals ik 400pk wende heel snel, mijn kameraad zijn wagen met 600pk went zelf na een tijdje ermee te rijden.. wat is uiteindelijk genoeg eh@tuurplamuur interessant verhaal!
Met de superb die ik in bestelling heb zou ik wel enkel maar voor een stage 1 gaan...
Komt dan al aan 350 pk en 480 nm...
Lijkt mij voldoende toch?