dirk27
Forumguru
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Enkele weken geleden heb ik een nieuwe bedrijfswagen laten bestellen, deze is de opvolger van de Volvo V50 Drive.
Voor het bestellen heb ik een testrit gemaakt en heb ik rustig de tijd genomen om in de showroom de wagen goed te bezichtigen.
De vormgeving en het interieur vind ik heel mooi. We hadden de keuze tussen een Volvo V40 of een Skoda Octavia. Gekozen voor de Octavia :-)
De wagen is al toegekomen bij de dealer en zal volgende week afgeleverd worden.
Dit is alvast de configuratie:
- Model: Skoda Octavia Combi 1.6TDI Greenline 110pk Ambition, manuele 6-bak
- Jaar: April 2015
- Kleur: Metal Grey Metallic
- Interieur: volledig zwart stoffen standaard interieur
- Opties:
* Pack Ambition GPS (Amundsen navigatiesysteem, Maxi DOT scherm, Bluetooth)
* Pack Ambition Comfort (automatische grootlichten, verwarmde voorzetels, elektrisch inklapbare en verlichte spiegels)
*Pack Ambition Style (LED lampen achteraan, 16" velgen Ilias, parkeersensoren voor en achter, verlichte voetruimte achteraan)
* Verzilverde dakrails
* Chroom pack rond de zijruiten
* Premium fluwelen vloermatjes
* Sunset verduisterde ruiten achter
Foto's komen volgende week.
Voor het bestellen heb ik een testrit gemaakt en heb ik rustig de tijd genomen om in de showroom de wagen goed te bezichtigen.
De vormgeving en het interieur vind ik heel mooi. We hadden de keuze tussen een Volvo V40 of een Skoda Octavia. Gekozen voor de Octavia :-)
De wagen is al toegekomen bij de dealer en zal volgende week afgeleverd worden.
Dit is alvast de configuratie:
- Model: Skoda Octavia Combi 1.6TDI Greenline 110pk Ambition, manuele 6-bak
- Jaar: April 2015
- Kleur: Metal Grey Metallic
- Interieur: volledig zwart stoffen standaard interieur
- Opties:
* Pack Ambition GPS (Amundsen navigatiesysteem, Maxi DOT scherm, Bluetooth)
* Pack Ambition Comfort (automatische grootlichten, verwarmde voorzetels, elektrisch inklapbare en verlichte spiegels)
*Pack Ambition Style (LED lampen achteraan, 16" velgen Ilias, parkeersensoren voor en achter, verlichte voetruimte achteraan)
* Verzilverde dakrails
* Chroom pack rond de zijruiten
* Premium fluwelen vloermatjes
* Sunset verduisterde ruiten achter
Foto's komen volgende week.