Vandaag de GTI voor een beurt (ik hou 15.00km aan). Vorige week keurig een prijsopgaaf gekregen, vandaag blijkt dat ook de olie voor het sperdifferentieel te moeten worden gewisseld. Wat moet dat moet, maar wel een extra postje. En goed dat dat nu blijkt. Maar waarom is daar enkele weken gelden bij de prijsopgaaf niet over nagedacht? Waarom maak je een prijsopgaaf en moet je vlak voor de beurt nóg eens kijken wat er nou echt moet gebeuren. Dat had toch in één keer goed gekund?
Auto opgehaald en hij is zonder mijn toestemming gewassen. Ik hou daar niet van. Al dacht de (overigens zeer vriendelijke) servicemedewerker het gevraagd te hebben: als niet op de bon staat dat ik de auto gewassen wil hebben, dan doe je dat niet. Of je belt even, zodat ik nee kan zeggen.
Nog een puntje nu ik toch bezig ben: de stoel staat ingesteld volgens mijn gebruikersinstellingen. Hij herkent de gebruiker "Rallye" aan de sleutel. De auto kent ook een "gast" gebruiker, waarvoor je naar hartelust iets in kan stellen. Waarom verkloot je dan mijn stoelinstellingen in plaats van voor de voor de hand liggende optie "gast" te kiezen. Daar is die optie toch voor? Ben ik nou zo'n moeilijke klant?