2021 Golf 8 GTI, Black Style, Kings Red

Rallye

Forumguru
Dat zou ook een optie geweest zijn, maar ik hou het bij de keramische coating (was ook al duur genoeg :sneaky: ).

Overigens ben ik sinds de update (waarna nog drie kleinere updates volgden) van vandaag al mijn radiologo’s kwijt. zouden die vanzelf terugkomen?

Rallye

Forumguru
Gisteren deed ik de auto met Kessy op slot, terwijl de passagier er nog niet uit was (puber, don‘t ask). De auto ging op slot toen hij de deur half open had - de deur bleef net in het slot hangen en kon vervolgens enkel met de sleutel nog van slot. Sindsdien doet ook daarna zowel links als rechts het openen door je hand de handgreep te steken het niet meer. De achterklep kun je wel gewoon openen als de auto op slot zit en je hebt de sleutel op zak, maar de portieren niet. Op slot kan wel gewoon met de sensor. Ik heb beide sleutels geprobeerd, die allebei een nieuwe batterij hebben. Ik krijg geen foutmeldingen. Iemand een idee?

Antera

Donateur
Heb je hem 11 minuten op slot laten staan alvorens het nog eens te proberen. Meestal is dit een kessy storing die daarna zich reset mits de accu vol genoeg is. Andere even in je menu aan/uit zetten als je die optie hebt.

Anders word het fouten wissen en dan zal di het wel weer doen

Bovenaan Onderaan