2021 Golf 8 GTI, Black Style, Kings Red

Rallye

Forumguru
Bij rijden op een circuit ben ik niet verzekerd. Daarom rij ik daar niet.

In dat topic zeg ik: “De GTI is normaal wat harder gedempt, ik kan hem, bijvoorbeeld voor mevrouw Rallye, wat zachter laten dempen en voor een rondje Nurburgring op keihard (harder dan normaal).“ Nergens zeg ik dat ik een rondje op de Nurburgring gereden heb - dit waren twee voorbeelden voor gebruik van de zachte en de harde setting. Ik zeg nog “bijvoorbeeld”. De schade is dan ook zeker niet op de Nurburgring gebeurd. In dit topic geef ik aan wat er gebeurd is: de auto waarschijnlijk geraakt door een ander bij het werk van mevrouw Rallye.

Hoe jij een niet-bestaand rondje Nurburgring verbindt met deze duidelijke parkeerschade ontgaat mij…… De zweem van verzekeringsfraude die door je post opgeworpen wordt - dat zou ik echt nooit doen.

Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Sorry hoor maar ik suggereer nergens iets over fraude of zo. Maar je post bij de dempers zet me op de gedachte dat je ook rondes Nurburgring rijdt en dan kun je helemaal niets met een verzekering of iets dergelijks.Het kwam meer op me over van waarom druk maken over verzekering als je dacht ik ook rondes Nurburgring rijdt. Persoonlijk zou ik de schade aftikken en weer door. De dader ligt op het spreekwoordelijke kerkhof en daar kom je ook niets verder meer mee helaas.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

SuperBeeb

Forumguru
Kosten komen bekend voor. Vergelijkbaar bedrag vorig jaar voor achterbumper. Wer zit voor een deel in het (de)monteren van alle strips, sensoren etc.

Bovenaan Onderaan