3-spaaks stuurwiel ipv 4-spaaks?

DVDguy

Forumguru
Zoals ik al eerder heb aangegeven 249 euro. Ik heb ook het multifunctionele 3 Spaaks stuurwiel als losse accessoire genomen. Dealer broekhuis, echter heeft deze het losse stuur besteld bij kreyne

Daar heb ik dan overheen gelezen :itwasntme:

DVDguy

Forumguru
Zoals ik al eerder heb aangegeven 249 euro. Ik heb ook het multifunctionele 3 Spaaks stuurwiel als losse accessoire genomen. Dealer broekhuis, echter heeft deze het losse stuur besteld bij kreyne

Dealer die de leaseauto gaat leveren komt met de volgende -in mijn ogen absurde- prijsopgave

Een 3-spaak sportstuur kost €643,54 incl. BTW, dit is echter de versie zonder stuurwiel bediening. Met stuurwielbediening kost €909,92. Daar komt nog een airbag bij, deze kost €573,36 of €653,40 afhankelijk van de uitvoering.

Met andere woorden: tot voor kort leverbaar af fabriek voor € 120,- en daar zou ik nu ruim € 1.500,- excl. montage voor moeten betalen :mad::wavecry::banghead:

Zal maar eens contact gaan opnemen met dealer Broekhuizen :bloemen:

Bertuz

Lid
Dealer die de leaseauto gaat leveren komt met de volgende -in mijn ogen absurde- prijsopgave

Een 3-spaak sportstuur kost €643,54 incl. BTW, dit is echter de versie zonder stuurwiel bediening. Met stuurwielbediening kost €909,92. Daar komt nog een airbag bij, deze kost €573,36 of €653,40 afhankelijk van de uitvoering.

Met andere woorden: tot voor kort leverbaar af fabriek voor € 120,- en daar zou ik nu ruim € 1.500,- excl. montage voor moeten betalen :mad::wavecry::banghead:

Zal maar eens contact gaan opnemen met dealer Broekhuizen :bloemen:

Heb het even snel opgezocht:
http://www.autohaus-habinghorst.net...adio-/telefonbedienung-fuer-octavia-iii?c=253

Desperado

Forumguru
Af fabriek is altijd goedkoper. Ga maar eens een auto compleet in onderdelen bestellen, dan ben je ook veel duurder uit.

Joske

Forumguru
Akkoord dat af-fabriek goedkoper is.. maar het gaat hier niet over een dashboard in een ander kleurtje. Maar over een vrij gemakkelijk uit te wisselen onderdeel. Echt absurde prijsopgave! @DVDguy

wwter

Lid
Bij onze greenline is het multifunctionele stuurwiel omgewisseld voor 350 euro. De dealer wist op dat moment al dat hij de order gegarandeerd had, en kon bij wijze van spreken vragen wat hij wilde. Het lijkt er hier op dat de betreffende dealer er geen zin in heeft.

BlackIII

Actief lid
Vandaag bericht van de dealer ontvangen dat zij inderdaad een 3spaaksstuurwiel kunnen monteren.
De extra kosten komen rond de 225euro neer, wat mij wel schappelijk lijkt.

Dus ook dat weer geregeld :yeehaa:

BlackIII

Actief lid
Update:
Het betreft dan wel het 3 spaaks stuurwiel zonder afgeplatte onderkant. Deze was als accessoire te bestellen.
Als ik het stuur met afgeplatte onderkant wilde hebben van de huidige Dynamic uitvoering, dan was het stuur over de 700euro, omdat het alleen als fabrieksonderdeel(?) te bestellen was. Het was dus wel mogelijk, maar 500euro voor een afgeplat stukje gaat mij dan weer te ver...

Dus ik krijg de ronde uitvoering ;)

CDK

Forumguru
Omdat anderen het voor iets meer als 200,- voor elkaar kregen bij hun dealer......

BlackIII

Actief lid
Omdat anderen het voor iets meer als 200,- voor elkaar kregen bij hun dealer......

Daar wordt niet bij vermeld of zij het afgeplatte stuur of het ronde stuur hebben.. Of jij moet meer info hebben?
Ik lees alleen dat ze een 3spaaksstuurwiel hebben gemonteerd voor iets boven de 200euro. Het verhaal dat het als accessoire te bestellen is komt overeen met de ronde versie en het verhaal dat dit niet meer kan komt overeen met de afgeplatte versie..
In mijn ogen kan ik dus niet de conclusie trekken dat er iets geks beweerd wordt..

• Leuk
Waarderingen: CDK

BlackIII

Actief lid
Dit is mijn cockpit! Morgen kan ik de auto ophalen bij de dealer, deze foto kreeg ik vandaag als preview.
Is nie gek toch?!? :)

foto2.jpg

Bovenaan Onderaan