Dat is dus niet het geval aangezien het 3-spaaks stuur in ieder geval niet op de ABL zit, ik verwacht dat er meer verschillen zijn. Oftewel: de Greenline BL en de Ambition BL zijn niet hetzelfde.Mij is verteld dat de Greenline Businessline "gewoon" een Ambition Businessline is. Ik verwacht dat deze optie ook voor de Ambition Businessline geldt.
Ook refereerde men aan de 14% bijteller, vandaar mijn reactie
Je kan het bij de dealer navragen, maar ik ben bang dat ik het antwoord al weet, namelijk: "Dat is op dit moment nog niet bekend"Nog iets over het 3-spaaks-stuurwiel 'met flippers': Ik heb het dynamic pakket besteld met rode sticksels. Nu heb ik daarbovenop het stuurwiel met flippers besteld.
Zou het stuur dan wel met rode sticksels uitgeleverd worden ??? Zou het jammer vinden als dat niet zo is....
Heb je het nou alleen over deze topic of ook over alle anderen???Je kan het bij de dealer navragen, maar ik ben bang dat ik het antwoord al weet, namelijk: "Dat is op dit moment nog niet bekend"
Compensatie voor het minder sportieve karakter van de aandrijflijn?Wel apart dat de Greenline door ze te verlagen en er een 3-spaaks stuur in te zetten sportiever uitgevoerd worden dan de standaard versies.
Ik heb afgelopen vrijdag hetzelfde gedaan, gelukkig was mijn dealer wel bereid om verder te kijken dan zijn neus lang is en hebben we PON gebeld en de website eens goed doorgenomen en geconcludeerd dat het nu WEL mogelijk is, heb ik het qua meedenkendheid van de dealer toch beter voor elkaarDe dealer vraag ik niets meer: Die heb ik afgelopen vrijdag uitgelegd en laten zien dat je nu schakelpaddels op je 1.6tdi kunt krijgen !!!! Volgens de dealer kon het niet
Compensatie voor het minder sportieve karakter van de aandrijflijn?
Ik voelde zeker geen verschil tussen beide 1.6 diesels hoor (Golf BM vs. Octavia). Ja die eerste versnellingen ga je rap doorheen en je blijft dus schakelen... Zo'n 6 bak is leuk als je wat meer vermogen hebt, maar in de 'spaardiesel' vind ik het niks.ik vind de 81KW 110 pk toch aardig vooruitkomen in de golf bluemotion hoor! De 1.2 TSI en normale 1.6 TDI voelen toch echt langzamer als de nieuwe spaardiesel...
alleen de 6e versnelling is erg lang, de andere versnellingen ga je rap doorheen.
een wereld van verschil tov. mijn huidige trutten diesel 3 cylinder 1.2 tdi....
Ik ben bang dat de Greenline gewoon een 4-spaaks stuurwiel krijgt. Dat staat duidelijk aangegeven in de optielijst van de Greenline (en Greenline Businessline). Dat een 3-spaaks stuurwiel onderdeel is van het telefoonpakket is ook al vaker genoemd maar in de praktijk bleek toch een 4-spaaks geleverd te zijn. Dit is onder andere te zien op de Ambition Businessline waar in de eerdere prijslijsten het telefoonpakket met 3-spaaks stuurwiel nog stond maar deze in latere prijslijsten weggehaald is. Volgens mij is de prijslijst van de Greenline gebaseerd op zo'n vroegere prijslijst van de ABL.
Begrijp je erg goed. Helaas zal de dealer je dan wijzen op het feit dat er "ook" 4-spaaks in de prijslijst staat en dat je er niet blindelings vanuit had mogen gaan dat het een 3-spaaks zou worden.Dat zou me erg tegenvallen. Ik zou dan ook eisen dat er achteraf een 3-spaaks in geplaatst wordt...
Begrijp je erg goed. Helaas zal de dealer je dan wijzen op het feit dat er "ook" 4-spaaks in de prijslijst staat en dat je er niet blindelings vanuit had mogen gaan dat het een 3-spaaks zou worden.
Haha, nee hoop het ook niet maar als het op "eisen" aankomt is zo'n relatie vaak een stuk minder prettig.Pft, ik heb hopelijk zo'n goede relatie met mijn dealer dat ze niet zo reageren...