Flem_nl
Forumguru
Voor jou per keer....Per stuk, of per keer?
Voor jou per keer....Per stuk, of per keer?
Heb jij het nu over Coke? Gezien je Avatar zou ik dat niet verwachten..Of per gram?
Nee beide betekenissen van het woord coke komen hier niet binnen.
Keuze uit twee:Of het wordt toegevoegd, of het kan niet meer toegevoegd worden omdat ze al met productie bezig zijn.. Beide positief lijkt me!Right, om weer even on topic te komen. Ik heb nog geen bevestiging ontvangen dat het toe is gevoegd aan mijn bestelling. Geen zin om nu alweer te bellen, dealer even de kans geven zelf contact op te nemen. Ik lees in andere topics wel al dat andere het inmiddels bij de bestelling hebben opgenomen dus ik maak me geen zorgen meer...
Ach, als je bericht hebt van de dealer dat ze 'goedkeuring' van Pon hebben is het bij Skoda bij jouw order opgenomen, als je niks doet wordt hij zo geleverd, de lm gaat daar bij levering echt niet moeilijk over doen en doet gewoon een kleine aanpassing aan het leasebedrag. (behalve als je werkgever niet akkoord gaat natuurlijk..)Het wordt toegevoegd, net nog gebeld door dealer. PON had het zelfs al toegevoegd bij mij, maar het moet eerst nog de bureaucratische lease molen door op het werk, dus maandag even er achteraan!
Heeft er al iemand geprobeerd een 3-spaaks stuurwiel in de greenline Bussinesline te krijgen? Ik zou ook graag de 3- spaaks versie willen, maar zoals ik heb begrepen is dat niet mogelijk in de 14% O3.
Denk het niet. Dan heb je een "gewoon" vierspaaks multi func stuur....Zit er volgens mij standaard op.
In het "telefoon" pakket dacht ik.
Denk het niet. Dan heb je een "gewoon" vierspaaks multi func stuur....
Wat bonyuri zegt klopt...., deels..., het is standaard op de Greenline businessline (niet op de Ambition).Zie bijlage onder telefoonpakket.
Staat duidelijk bij 3-spaaks multifunctioneel stuurwiel.
Deze optie is standaard op de Ambition businessline.
Wat bonyuri zegt klopt...., deels..., het is standaard op de Greenline businessline (niet op de Ambition).
Wel apart dat de Greenline door ze te verlagen en er een 3-spaaks stuur in te zetten sportiever uitgevoerd worden dan de standaard versies.
Yup, las over het optie deel heen...Zie bijlage onder telefoonpakket.
Staat duidelijk bij 3-spaaks multifunctioneel stuurwiel.
Deze optie is standaard op de Ambition businessline.