3-spaaks stuurwiel

Wesly

Senior Member
Ik heb gewoon het dynamic pakket in combinatie met de leer-alcantara kunnen bestellen
Volgens mij doen de dealers ook nog wel eens trucjes om gewoon wat meer winst te kunnen maken, bijv. het alcantara achteraf laten inbouwen oid

D_R1978

Senior Member
Ik heb gewoon het dynamic pakket in combinatie met de leer-alcantara kunnen bestellen
Zo heb ik in begin juni ook het dynamic pakket in combinatie met het functie pakket kunnen bestellen, maar werd ik wel vandaag alsnog gebeld dat dit niet kon....

Hoop voor je dat dit bij jou niet gaat gebeuren, maar dat je het hebt kunnen bestellen is helaas geen zekerheid. :(

rdrummen

Senior Member
@VR46: Dat is balen. Ik neem aan de combinatie Dynamic pakket en leer/alcantara, dat dit niet gaat? Wat ga jij dan voor keus maken? In mijn geval heb ik gekozen voor leer/alcantara, en dan hoop ik dat ik achteraf alsnog een 3-spaaks stuur kan krijgen.

VR46

Lid
Ik heb voor het dynamic pakket gekozen, met pijn in mijn hart. Maar ik wilde de sportstoelen en het 3spaaks stuur. Het nadeel van leer alcantara vond ik al dat het helemaal zwart was. Nu gekozen voor de rode streep op de zitting, moet de boel binnen wat opfleuren

VR46

Lid
Ik heb van de dealer 2 foto's gekregen van de stoelen, 1 met rodevstreepjes en 1 met grijze. Nu bij de leasemaatschappij aangegeven dat ik de rode streep wil, nu even afwachten

rdrummen

Senior Member
Het dynamic pakket is nu de enige mogelijkheid om van het 4 spaaks stuur af te komen

Ik blijf nog steeds proberen om een 3-spaaks stuurwiel los te krijgen.
Zou toch moeten kunnen, aangezien dit in de accessoire-folder staat, incl. onderdeel-nummer.

Dennis Nijholt

Forumguru
@rdrummen, hou me op de hoogte ik wil ook graag een 3-spaaks stuurwiel. Ik ga ook actief op zoek dus hou jou dan ook via dit forum op de hoogte. Ze komen wel alleen duurt nog even denk ik.

rdrummen

Senior Member
Ok, bedankt.
Ik zal mijn zoektocht ook hier updaten.
Ben wel erg benieuwd naar de prijs voor zo'n 3-spaaks stuur.

Herman Janssens

Senior Member
Ok, bedankt.
Ik zal mijn zoektocht ook hier updaten.
Ben wel erg benieuwd naar de prijs voor zo'n 3-spaaks stuur.
Dat mag u normaal af-fabriek niet meer dan 100 euro (zonder flippers) of 200 euro (met flippers) zoals hier in België kosten. Alleen die PON bij jullie lijkt wel heel andere keuze tee maken dan de importeur hier.

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat mag u normaal af-fabriek niet meer dan 100 euro (zonder flippers) of 200 euro (met flippers) zoals hier in België kosten. Alleen die PON bij jullie lijkt wel heel andere keuze tee maken dan de importeur hier.

Dat klopt ook, ieder land zijn eigen importeur en die heeft zijn eigen onderhandelingen en opties enz

Bovenaan Onderaan