joergarms
Senior Member
Nou, afgelopen vrijdag was het zover, mijn Fabia had de mooie kmstand van 33.000 km bereikt, en moest dus de eerste beurt krijgen onder mijn gezag.
Ik had voor de dealer 9Jawes in Ede) een paar puntjes opgeschreven die naast de standaardbeurt zouden moeten gebeuren, ik zal ze nu ook even opnoemen.
Onder garantie; uitlijnen van de voorwielen, auto spoorde niet helemaal lekker.
Onder garantie, afpersen koelsysteem, er ontsnapte koelvloeistof.
Niet onder garantie, achterband laten repareren, spijker in 't loopvlak.
Niet onder garantie, kapje op scharnierpunt ruitenwisser achter (gebroken)
De standaard 30.000 beurt kost 240 euro, niets bijzonders dus.
De totale rekening was echter 326 euro:icon_smile_question
Maargoed, zonder betaling krijg je de auto niet mee, (aldus de voorwaarden) dus ik heb betaald, eenmaal thuis, de factuur goed bekeken, wat blijkt;
Voor het repareren van de band berekent men mij 58 euro, terwijl het bedrijf waar de auto uitgelijnd is 20 euro berekent, die heb ik namelijk vanmiddag even gebeld. Dus dat bedrag doen ze keer 3.
Het kapje op de ruitenwisser kost 1,99 euro, je klikt het erop in 10 sec. De montagekosten voor dit kapje?? 13,78 euro!!!!!!!!!!!
Over die bedragen komt ook nog eens btw, dus al met al koste het me een kleine 80 euro extra.
Je snapt dus wel dat ik behoorlijk kwaad werd toen ik dit bemerkte en ik ga dus ook zeker verhaal halen, ik vind het echt te gek voor woorden.
In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze de kosten van het uitlijnen gewoon op die manier aan mij doorberekend hebben, terwijl het onder garantie valt.
En die 13,78 euro van dat kapje, daar kan ik al helemaal niet bij.
Dus helaas heb ik momenteel een bittere nasmaak over die beurt, ik hoop dat ze me tegemoet willen komen, ik heb nog spatlappen van 30 euro in bestelling staan, laten ze die sowieso maar voor niks geven om te beginnen, want anders is het de eerste en laatste beurt die bij Jawes is uitgevoerd.
Ik had voor de dealer 9Jawes in Ede) een paar puntjes opgeschreven die naast de standaardbeurt zouden moeten gebeuren, ik zal ze nu ook even opnoemen.
Onder garantie; uitlijnen van de voorwielen, auto spoorde niet helemaal lekker.
Onder garantie, afpersen koelsysteem, er ontsnapte koelvloeistof.
Niet onder garantie, achterband laten repareren, spijker in 't loopvlak.
Niet onder garantie, kapje op scharnierpunt ruitenwisser achter (gebroken)
De standaard 30.000 beurt kost 240 euro, niets bijzonders dus.
De totale rekening was echter 326 euro:icon_smile_question
Maargoed, zonder betaling krijg je de auto niet mee, (aldus de voorwaarden) dus ik heb betaald, eenmaal thuis, de factuur goed bekeken, wat blijkt;
Voor het repareren van de band berekent men mij 58 euro, terwijl het bedrijf waar de auto uitgelijnd is 20 euro berekent, die heb ik namelijk vanmiddag even gebeld. Dus dat bedrag doen ze keer 3.
Het kapje op de ruitenwisser kost 1,99 euro, je klikt het erop in 10 sec. De montagekosten voor dit kapje?? 13,78 euro!!!!!!!!!!!
Over die bedragen komt ook nog eens btw, dus al met al koste het me een kleine 80 euro extra.
Je snapt dus wel dat ik behoorlijk kwaad werd toen ik dit bemerkte en ik ga dus ook zeker verhaal halen, ik vind het echt te gek voor woorden.
In mijn ogen lijkt het er haast op dat ze de kosten van het uitlijnen gewoon op die manier aan mij doorberekend hebben, terwijl het onder garantie valt.
En die 13,78 euro van dat kapje, daar kan ik al helemaal niet bij.
Dus helaas heb ik momenteel een bittere nasmaak over die beurt, ik hoop dat ze me tegemoet willen komen, ik heb nog spatlappen van 30 euro in bestelling staan, laten ze die sowieso maar voor niks geven om te beginnen, want anders is het de eerste en laatste beurt die bij Jawes is uitgevoerd.