30.000 beurt niet soepel verlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desperado

Forumguru
Alles inscannen wss, kopieëren, sorteren, bundelen, tijd inplannen voor als het mis gaat.Ja, dan zit je snel op die uren.Al heb ik wel het vermoedden dat er heel veel tijd is ingepland voor als het mis gaat :winkie:Heel veel succes in ieder geval.Ik duim voor je!:xyxthumbs:

cvegreen

Forumguru
Michiel jongen , toi toi toi en we hopen dat je geslaagd bent. Dan begint het echte leven pas , ik zou zeggen ga nog wat studeren , is een veel leukere tijd achteraf bekeken toch .

Gieliovd

Forumguru
Mijn dank, ik doe mijn best. Morgen maar weer door, beetje moe nu.

Tja, ik snap hem ook wel. Ik lever alles netjes in PDF aan denk ik, geen gedonder met opmaak enzo ook dan. Tis even lastig omdat ik A4 in kleur wil, en ook een paar A3 in kleur in de bijlagen moet hebben. Dit moet netjes gevouwen worden en gebonden.

Nouja, we doen ons best.

Ps. ik zit er inderdaad aan te denken nog een Master te gaan doen en niet gaan werken. Dit zou dan Nyenrode Business Universiteit worden, maar die is érg duur en intensief.

EdK

Forumguru
Tja nu is het nog stress en straks dan kun je zeker genieten van 8 a 10 weken ontstressen ???
En dan lopen wij met zijn allen te stressen op het werk omdat het voor de zomervakantie allemaal nog klaar moet !!
En als dank mogen we dan 3 a 4 weken vrij nemen !! ( snik )
Well als ik jou was zou ik nog maar een studietje er bovenop gooien of eerst lekker een lange wereldreis gaan maken voor je gaat werken !!
Want dan wordt het een stuk moeilijker om een langere periode vrij te krijgen !!

Gieliovd

Forumguru
Tja nu is het nog stress en straks dan kun je zeker genieten van 8 a 10 weken ontstressen ???
En dan lopen wij met zijn allen te stressen op het werk omdat het voor de zomervakantie allemaal nog klaar moet !!
En als dank mogen we dan 3 a 4 weken vrij nemen !! ( snik )
Well als ik jou was zou ik nog maar een studietje er bovenop gooien of eerst lekker een lange wereldreis gaan maken voor je gaat werken !!
Want dan wordt het een stuk moeilijker om een langere periode vrij te krijgen !!
Nee, Ed, dat zul je mij niet zien doen. Het is altijd werken geblazen, hoe denk je anders dat ik een Fabia kan rijden, motor kan rijden en alles eromheen?

Ik moet er nog goed over denken die studie.

En een wereldreis, tja daar denk ik natuurlijk ook aan :)

Ook deze zomer wordt gewerkt hoor.

joergarms

Senior Member
ZO!!!!!!!
Gister met MArtin gebeld, de eigenaar van Skoda Jawes. Heb het hele verhaal nog eens met hem doorgenomen en kreeg toen vriendelijk te horen dat het teveel betaalde door hen gecrediteerd zou worden.
Dus dat is gelukkig prima en netjes opgelost, hoefde er niet meer voor in het verweer.

Op dit topic kan dus een slotje!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan