Marco , wat lees ik nu weer zeg.
Tegen een boom aangeknalt met je mooie O2 . Gelukkig was de schade niet erg groot . nieuw lager erin en terug gaan . Hopelijk blijft de schade nu wat langer uit dan anderhalf jaar he maat .
Ik zal m'n best doen, Chris! :winkie:
Nou, m'n best doen heeft niet geholpen! Gisterenavond stond ik geparkeerd in een straat waar de parkeervakken haaks op de straat zijn aangelegd. Ik stond met de kont naar achter in het vak. Aan de andere kant van de redelijk smalle straat zijn ook parkeervakken, maar dan evenwijdig aan de straat. Ik reed (in het donker) weg uit het parkeervak, lette op de auto's in de parkeervakken aan de overkant van de straat, draaide naar rechts om de straat in te rijden, en ik hoor ineens een krassend en schurend geluid... bleek dat ik naast een bloembak stond geparkeerd (dat had ik uiteraard wel gezien), en dat de betonblokken daarvan (+/- 20 cm hoog, een rothoogte!!!) dichter bij mijn auto zaten dan ik had ingeschat.
Gevolg: precies onder mijn voorportier raakte ik de punt, die is over mijn dorpel onder de auto geschoven, en heeft daarbij mijn dorpelkoker en bodemplaat flink geraakt. De dorpelkoker is ingedeukt, hoe het met de bodemplaat is weet ik nog niet exact. En dan reed ik niet eens hard... Tsja, dan moet je kiezen; doorrijden of terug... heb maar voor terug draaien gekozen.
Nou ja, maandag maar weer langs de schadehersteller... en nu eindelijk eens voor een schade die helemaal mijn eigen schuld is... kon nog wel eens een prijzige reparatie worden!