en daarnaast ook nog eens de verzekeringsmaatschappij van de wederpartij laten opdraaien voor schade die niet door haar verzekerde is veroorzaakt...
Hey Marco dat is balen joh! Gelukkig is het wel rijdbare schade, maar het is alsnog heel erg vervelend! Je bent wel een pechvogel als het om je O2 gaat he?
Het enige voordeel is dat ik ook gelijk een paar andere kleine beschadigingen weg kan laten werken. Bij het handvat van het voorportier aan de bestuurderskant zitten een paar krassen. En in de kofferklap zit sinds een week "op onverklaarbare wijze" spontaan een deukje... bedankt voor het briefje!!! 't Was niet de moeite waard om te laten herstellen, maar als'tie er toch staat, mogen ze 't gelijk goed doen wat mij betreft!
Hij heeft toch geen sticker met zijn beroep er op zitten :945:Het zit je niet mee Marco. Wat hebben ze toch tegen je Skoda?
Zo, vanmorgen mijn auto voor een weekje ingeleverd. Dit keer kreeg ik een Volkswagen Jetta 1.9TDI (105pk) mee. Wel ff wennen... een stuk kaler dan mijn O2 (geen parkeersensoren, geen licht- en regensensoren, geen xenon, geen navi en ga maar door...). Dan merk ik wel dat ik verwend ben met mijn eigen auto...
Maar het meest moet ik wennen aan de motor... een luidruchtige pompverstuiver... da's wel ff wat anders dan mijn eigen 1.8TSI! Toch blij dat ik een benzinerijder ben...
Maar, 't is in ieder geval stukker beter dan de MB A170 van de vorige keer! En van de schadehersteller kreeg ik er gratis een leen-tomtom bij, netjes!
Nu maar afwachten hoe een en ander bevalt!
Jetta's zijn leuk! Maar zo te lezen rijdt ie een stuk minder dan je O2. Ik ga wel proberen je te spotten!
Dat had ik vorig jaar op een ijzig stuk met lichte hellingshoek, gelukkig reed ik stapvoets en gleed ik maar een paar meter, anders had ik een voetgangerster omver gereden.Dankzij de hellingshoek van de weg ging ik glijden