Hoi mensen, daar was ik weer.
Lang verhaal kort, jullie hebben er een nieuwe Skoda rijder bij
Zoals hierboven al genoemd, een O2 my2012 met 225k op de teller.
Het winterbanden verhaal is niet aan de orde, ik had verkeerd gekeken, het bleken 4 seizoens.
De auto was werkelijk bijna niks op aan te merken, 2 kleine schaafwondjes, een hele lichte afwijking naar rechts, en zover ik het snap het ontbreken van bluetooth.
Maar hij rijdt heerlijk, motor loopt soepel, en de volledige onderhoudshistorie is kloppend en volledig gedaan door Korterink in Rouveen. (ketting is net vervangen)
Dus, een keertje uitlijnen, polijstmachine erbij halen, en iets met het carkit/bluetooth verhaal.
Ik neem aan dat het wel ok is hier om in dit topic meteen een paar vervolg vragen te stellen? Ipv voor ieder onderwerp een nieuwe aan te maken
Het viel me op dat de auto misschien ietswat hoog op de poten staat? Zie foto's. Met name de achterkant zit wat veel ruimte tussen band en wielkast.
Bandenvraagje, ik rij nu op 225/45/17 op all seasoncontact. Maar kan nergens zover de ideale bandenspanning vinden?
Voor onze volvo had ik als uitleesapparaat vida (icm een dice) op de laptop staan, complex maar ultiem veelzijdig, en ook de obd voor volvo's. Wat kan ik het beste nemen voor de skoda? Beter een universele obd of... Vcds ofzoiets?
En als laatste, (te verwachten) het lijkt erop dat deze auto geen bluetooth heeft voor zowel mobiel als muziek. Wat is hier de beste oplossing voor? Een telefoonhouder heb ik wel, misschien een betere is handig, maar kan ik een bt module makkelijk inbouwen oid? Ik las ergens iets over aanmelden in de bc dmv Vcds?
Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk