Aankoopadvies gevraagd

Thanks voor de tips. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet perse op zoek naar iets met Android of andere navigatie of media systemen. Ik wil graag m'n telefoon kunnen verbinden met de auto voor zowel bellen als Spotify, meer niet. Navigeren doe ik eigenlijk altijd met Google maps/flitsmeister. Dus een eventuele tip voor een prettige telefoonhouder mag ook.

Dus wat ik zo van jullie begrijp is toch een oem bt module, en die vervolgens aanmelden bij de bc dmv vcds?

En de aan te schaffen kabel voor vcds geen aftermarket?
Is origineel daar niet reteduur?

Tees

Donateur
Origineel is wel te betalen, $199 te gebruiken voor 3 VINs (oftewel 3 unieke autos). Alternatief is OBDeleven, maar dan moet je voor dit soort dingen wel meteen de Pro versie nemen (en dat betekent een abonnement tegenwoordig). En ik schat dat dit via Long Coding moet, ik weet niet of je dat met OBDeleven echt moet willen. Al kán t wel, maar t risico op foutjes is groter (met de mogelijke gevolgen).
Maar een van eerder genoemde heren doet dit vast voor een heel klein bedragje voor je.

Cars076

Forumguru
Ik heb een bluetooth module achter op mijn Swing radio zitten, denk dat dat bij jou ook mogelijk moet zijn.
ik moest echter wel de aux functie laten inleren .(bij Antera).

Enige nadeel , moet steeds handmatig verbinden.

Mijn keuze lijkt toch te gaan vallen op een Android auto/car play systeem. Als we het dan toch doen, dan goed en volledig met de tijd mee.
Navigeren zal ik uiteindelijk nooit via de originele, hoe up-to-date ook, gaan doen. En je mobiel aan een kabel en wegleggen, om vervolgens alles wat wel handig is voor onderweg op 't onboard scherm te hebben lijkt me ideaal en volledig bij deze tijd.
Ik lees goede verhalen over Electronic4cars, lijkt me een geschikte partij om eens mee te sparren.

Ik hou jullie op de hoogte

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan