Ik heb inderdaad meer berichten ook uit het buitenland gevonden.Op een community op Facebook lees ik dat dit probleem niet alleen in Nederland speelt. Het lijkt er op alsof het is voorbehouden aan de eigenaren van de nieuwere 85 versies, met software ME4.x.x of ME5.x.x
Ja en nee. Nee, je kunt hem niet zelf koppelen, ja dat doet de auto voor je (is een instelling, maar ik kan even niet bij mijn auto voor een foto), maar nee, dat werkt niet feilloos.Vraagje in lijn met dit topic: kan je een gebruikersprofiel koppelen aan een sleutel? (lees als ik mijn sleutel gebruik, mijn instellingen. Mijn vrouw sleutel 2 haar instellingen)
Niet in een Enyaq... Helaas. Dit is er uit gehaald met de overgang naar ME3.0.x, een jaar of twee terug.Ja en nee. Nee, je kunt hem niet zelf koppelen, ja dat doet de auto voor je (is een instelling, maar ik kan even niet bij mijn auto voor een foto), maar nee, dat werkt niet feilloos.
Weet je ook wat ze gedaan hebben om zover te komen?Vandaag is de auto nog eens terug geweest. De auto is inmiddels gekoppeld en ik ben nu hoofdgebruiker.
De data is zichtbaar is de app maar wordt helaas niet ververst naar actuele situatie.
Niet heel veel mee opgeschoten dus...
Ja auto rijdt wel maar waar het om gaat is dat een nieuwe auto van 59K afgeleverd wordt met een defect. Kan gebeuren maar dan verwacht je dat er zsm een oplossing geboden wordt en je niet twee maanden moet wachten tot er pas naar gekeken wordt. Dat is mi erg slechte service. Bovendien is er geen garantie is dat dan het probleem opgelost is.De auto doet het toch wel?