Aanmelden hoofdgebruiker

Smeeuwis

Donateur
Dat denk ik ook, volgens mij gebeurt dat ook wel maar ontbreekt het aan de communicatie richting klanten. Dat is overigens normaal voor VAG en PON, maar dat terzijde...

jomo

Nieuw lid
Op een community op Facebook lees ik dat dit probleem niet alleen in Nederland speelt. Het lijkt er op alsof het is voorbehouden aan de eigenaren van de nieuwere 85 versies, met software ME4.x.x of ME5.x.x
Ik heb inderdaad meer berichten ook uit het buitenland gevonden.
Wat mij ook opviel is dat deze problemen zich ook eerder in het verleden hebben voorgedaan.

Rallye

Forumguru
Vraagje in lijn met dit topic: kan je een gebruikersprofiel koppelen aan een sleutel? (lees als ik mijn sleutel gebruik, mijn instellingen. Mijn vrouw sleutel 2 haar instellingen)
Ja en nee. Nee, je kunt hem niet zelf koppelen, ja dat doet de auto voor je (is een instelling, maar ik kan even niet bij mijn auto voor een foto), maar nee, dat werkt niet feilloos.

Smeeuwis

Donateur
Ja en nee. Nee, je kunt hem niet zelf koppelen, ja dat doet de auto voor je (is een instelling, maar ik kan even niet bij mijn auto voor een foto), maar nee, dat werkt niet feilloos.
Niet in een Enyaq... Helaas. Dit is er uit gehaald met de overgang naar ME3.0.x, een jaar of twee terug.

ErwinB

Nieuw lid
Vandaag is de auto nog eens terug geweest. De auto is inmiddels gekoppeld en ik ben nu hoofdgebruiker.
De data is zichtbaar is de app maar wordt helaas niet ververst naar actuele situatie.

Niet heel veel mee opgeschoten dus...

Smeeuwis

Donateur
Enerzijds goed om te horen, anderzijds nog niet. Bij mij duurde het ook even voordat de app de auto ook zag. Voor de zekerheid: je hebt de laatste versie van de app geïnstalleerd op je telefoon? Er zijn de nodige updates geweest de afgelopen weken.

Vandaag is de auto nog eens terug geweest. De auto is inmiddels gekoppeld en ik ben nu hoofdgebruiker.
De data is zichtbaar is de app maar wordt helaas niet ververst naar actuele situatie.

Niet heel veel mee opgeschoten dus...
Weet je ook wat ze gedaan hebben om zover te komen?

jomo

Nieuw lid
Waarschijnlijk zekering 19 om de 4G module volledig te laten resetten

Laatst bewerkt door een moderator:

jomo

Nieuw lid
Ik heb nu een afspraak in de garage. Op 15 januari !!! Dit is toch absurd? Je krijgt een auto mee die het niet doet en dan moet je het verder zelf maar uitzoeken! Hopelijk is er in de komende anderhalve maand een oplossing voor dit probleem.

De auto doet het toch wel?
Ja auto rijdt wel maar waar het om gaat is dat een nieuwe auto van 59K afgeleverd wordt met een defect. Kan gebeuren maar dan verwacht je dat er zsm een oplossing geboden wordt en je niet twee maanden moet wachten tot er pas naar gekeken wordt. Dat is mi erg slechte service. Bovendien is er geen garantie is dat dan het probleem opgelost is.

hemi24

Forumguru
@Marcel Bierens : vooropgesteld dat ik je frustratie snap, je bent niet de enige klant…
En of die auto nou een Porsche is van 3 ton of een Upje van 15k, zou je geen voorrang hoeven te geven.

SleepingSebbe

Nieuw lid
Heb ook hetzelfde probleem met een Enyaq 85 van een week oud.

Zeer vervelend als je publiek gaat laden en niet kan zien of de auto al klaar is met laden of niet (opletten met de blokkeer kost!). Of even voorverwarmen in de koudste maanden van het jaar is er ook niet bij.
Beetje teleurstellend voor z’n dure auto.
Is het probleem bij iemand al opgelost geraakt, of zijn de dealers nog aan het uitzoeken waar het probleem zit?

Nog niet opgelost. Bij mij gaat de auto 17 december voor de tweede terug naar de dealer hiervoor. Ik heb hem dan ruim een maand.
Ik zal de afloop hier weer posten.

jomo

Nieuw lid
Hallo Erik,
Zou hier dan een speciaal nieuw onderdeel voor nodig zijn? Ik zou zeggen het is een software probleem, dus een upgrade in de auto.
MvGr,
John

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan