Aanmelden hoofdgebruiker

Daar zijn ze in Arnhem een beetje onduidelijk over, en ik ben ook niet echt een techneut. Iets van een computer-unit zou het zijn. De software aanpassen en allerlei resets hebben ze al een keer geprobeerd, maar dat gaf geen resultaat.

ErwinB

Nieuw lid
Update:

Bij mijn Enyaq is afgelopen dinsdag een cpu vervangen door Skoda Roosendaal en daarmee is het probleem opgelost!
Laat je dealer contact opnemen met Roosendaal als ze niet weten welk onderdeel dit veroorzaakt.

jomo

Nieuw lid
Ik ben heel erg benieuwd. Mijn auto is woensdag aan de beurt. Ik zal deze tip/suggestie zeker meenemen.

Die van ons is vandaag naar de dealer voor de nieuwe unit, maar ze belden zojuist dat ze er problemen bij hebben gekregen en dat hij langer moet blijven.....

Hypodermic

Donateur
Heeft de dealer dan wat verkeerd gedaan, of wist je zelf al dat er nog iets aan de hand was?
Ben wel benieuwd wat er dan is bijgekomen....

Nou nee, ik had verder geen problemen met de auto. Zou ook gek zijn met een auto van 3 maanden oud. Ze zijn nu in contact met Tsjechië om het opgelost te krijgen.

Na 3 dagen bij de dealer vandaag het verlossende telefoontje dat het gelukt is! De OCU is vervangen en software gereset. Ik heb de auto opgehaald en het lijkt nu inderdaad allemaal te werken.

Laatst bewerkt:
Hier is gisteren ook de OCU vervangen. Dit heeft het probleem verholpen :-)
De dealer wist me te vertellen dat er inmiddels een terugroepactie ingezet is om voor iedereen dit te verhelpen

Bovenaan Onderaan