Aanschaf nieuwe aftermarket radio

Het programma K3B kan bijna alles met betrekking tot converteren en maken van allerlei CD/DVD's... en het is gratis want het is een Open Source contributie. Alleen te gebruiken onder Linux, dat wel /forum/images/graemlins/cool.gif

--=== www.k3b.org ===---

Karstieman

Forumguru
@Ambi_ed: ik denk dat je ongeveer de enige van dit forum bent die linux gebruikt /forum/images/graemlins/tongue.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Ambi_ed: ik denk dat je ongeveer de enige van dit forum bent die linux gebruikt /forum/images/graemlins/tongue.gif

[/ QUOTE ]

Kan het mij niet voorstellen... /forum/images/graemlins/grin.gif

FILA

Lid
Pioneer AVIC-X1R besteld, 14/07 staat hij erin
1109947857172avicx1r_detailpage.jpg

Pioneer AVIC-X1R

sunnyboy

Senior Member
Thanks. /forum/images/graemlins/cool.gif
Was misschien te simpel voor mij. /forum/images/graemlins/tongue.gif

Karstieman

Forumguru
Er zijn ook al radio's die mp3 DVD's spelen.
Da's 4,7GB aan mp3 /forum/images/graemlins/smile.gif en dat komt ongeveer neer op 1200mp3's op één DVD /forum/images/graemlins/shocked.gif
Maar ja...vind dan maar eens je mp3-tje terug /forum/images/graemlins/grin.gif

higgy

Forumguru
Fila, wil je me niet zo jaloers maken?
NB Ik overweeg om mijn navi deels te vervangen: als headunit een Kenwood KVC-1000 met KTC-1000 tuner (incl. TV) en de VDO MS5000 met interface eraan. Best of both worlds... (jaja, op de fraaie Avic hierboven na...)

sunnyboy

Senior Member
De nieuwe ombouw laat nog op zich wachten. Moet van Pon komen en dat schijnt lang te duren!?
De dealer wil een antenne van H********* plaatsen, maar daar wil ik eerst het plaatje van zien. Op de website gekeken maar daar kom ik niet uit.
Anders toch maar de "haaievin" van BMW?
Heeft iemand nog suggesties in die richting?

sunnyboy

Senior Member
OEM BMW Hirschmann wordt niet aan derden geleverd. Ik weet nog niet of ik de originele dan zelf bij BMW vandaan haal.
Uit China komt zelfde model, "haaievin", vrijdag bij de dealer binnen in zilver, zwart en chroom. Wordt er niet makkelijker op. Dealer test ze uit zegt'ie. Wordt nog gekeken of'tie moet worden overgespoten of niet. Na inbouw weet ik ook merk en typenummer. Uiteraard zal ik alles uitvoerig?! aan jullie laten weten.
Volgende week woensdag gaat de Pioneer erin en de antenne erop. (hoop ik) /forum/images/graemlins/wink.gif Drukke dag, dus ik denk niet dat ik 's-avonds al iets kan roepen en foto's heb. Zal wel vrijdag of zo worden. Soms duurt wachten lang. /forum/images/graemlins/frown.gif

higgy

Forumguru
Vandaag is het zover, ik post een foto wanneer hij erin steekt vanavond.

[/ QUOTE ]
Ehhh, ik weet niet of Exciter DAT soort foto's toestaat op z'n site hoor...(ik wel ik wel ik wel ik wel!) /forum/images/graemlins/grin.gif

Exciter

Administrator
Nou, ehmmmm... eeeeehhh,

het is toch jullie site?

/forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Exciter

Administrator
Dan wordt het vast een ander verhaal...

Ga je de boze Exciter meemaken, ha ha /forum/images/graemlins/grin.gif

nomad

Senior Member
OEM BMW Hirschmann wordt niet aan derden geleverd. Ik weet nog niet of ik de originele dan zelf bij BMW vandaan haal.
Uit China komt zelfde model, "haaievin", vrijdag bij de dealer binnen in zilver, zwart en chroom. Wordt er niet makkelijker op. Dealer test ze uit zegt'ie. Wordt nog gekeken of'tie moet worden overgespoten of niet.

[/ QUOTE ]

Ben benieuwd. Ik vind die haaievin ook mooier dan die lange spriet.

Bovenaan Onderaan