Aanschaf nieuwe aftermarket radio

sunnyboy

Senior Member
Zal ik misschien de eerste eigenaar zijn met een opvallend afwijkende antenne op z'n Skoda. /forum/images/graemlins/grin.gif

FILA

Lid
Vanavond zet ik de foto's erop want dan staan men bumpers, zijlijsten, spoilers, haaievin e.a. er ook op!
Maak ik van alles mooie foto's

FILA

Lid
Uitstel maar geen afstel!

Mijn bumpers trekken op geen K****N! Ze staan scheef, zijn niet deftig gespoten en zijn gewoon ronduit slecht! Ge begrijpt dak wreed pissed ben op dien gast dien moet dus nooit iets meer doen voor mij.
Probleem is nu da mijn originele bumpers ook naar de vaantjes zijn want hij heeft er stukken op gezet.
Maar geen paniek, er zijn er al andere bestelt van op internet, die moeten dan nimeer aangepast worden want die zijn al geweldig van hun eigen.
Nu wachten tot ze hier zijn en dan spuiten en dan komen de foto's nog wel.
Mijn GPS is goed ingebouwd maar kzit wel me een probleemke met dhet onderste bakje dat daar zat onder mijn radio, da past nimeer maar kvin der nog wel iets op.

Maar eigenlijk is da offtopic, kwou het maar even zeggen /forum/images/graemlins/smile.gif

sunnyboy

Senior Member
Daar is'ie dan. De Pioneer met Bluetooth EN haaievin.
Foto's geplaatst in de fotogalerij. Mooi he. /forum/images/graemlins/grin.gif
Het is me alleen nog niet gelukt mijn telefoonboek van de 6310i te laden in het geheugen van de radio. Als ik mijn telefoonlijst wil overzetten wordt de verbinding met de telefoon verbroken. Wordt dat protocol dan toch niet ondersteund? Hoe los ik dit op? /forum/images/graemlins/confused.gif

Bijlagen

• 4730-Skoda 002 (Small).jpg
    4730-Skoda 002 (Small).jpg
    28,8 KB · Weergaven: 30

higgy

Forumguru
Hm, ben er nog niet wild van. Plaats eens een foto van je hele auto waarop OOK het vinnetje te zien is...

sunnyboy

Senior Member
Vinnetje valt dan wat klein uit als ik een foto van de hele auto plaats. Maar....
Komt morgen (donderdag) o.k.?

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het is me alleen nog niet gelukt mijn telefoonboek van de 6310i te laden in het geheugen van de radio. Als ik mijn telefoonlijst wil overzetten wordt de verbinding met de telefoon verbroken. Wordt dat protocol dan toch niet ondersteund? Hoe los ik dit op? /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Dit staat op internet over jouw gsm icm. de p70bt:
1.Zet voor al je nummer +31 (anders geeft de radio de naam niet weer)
2.selecteer het nummer dat je naar je radio wilt kopieren
3.gaan naar Visitekaart verzenden----&gt;via bluetooth
4.druk op de radio op yes dan wordt de verbindingen ff verbroken en als hij dan weer verbindt zit het gekozen nr in de radio opgeslagen.

Wat ik begrepen heb is dat er bij enkele Nokia's problemen zijn met het overbeamen van het hele telefoonboek in een keer.

Uiteraard is dit verhaal onder voorbehoud, daar ik zelf niet kan controleren of het op deze wijze werkt of niet.

sunnyboy

Senior Member
@Karstieman. Dank voor je snelle antwoord.
Alle nummers heb ik voorzien van +31.
Het overbeamen van het hele telefoonboek in een keer lukt me niet. Ben ik wel even bezig om nummer voor nummer over te zenden. /forum/images/graemlins/smirk.gif
Zal eens met Pioneer contact leggen of er een andere mogelijkheid is.
Uiteraard laat ik de oplossing aan jullie weten.

Karstieman

Forumguru
@Sunny: Nou, ik ben erg benieuwd wat ze je bij Pioneer voor een antwoord geven (en hoe lang je moet wachten op een antwoord).
Waarschijnlijk heb ik straks namelijk voor hetzelfde probleem. Ik heb van mijn eigen p70bt alleen even de handsfree functionaliteit getest(klinkt goed!) en toen de radio weer terug in de doos gedaan.

sunnyboy

Senior Member
Ik weet nog niet waar mijn microfoon verstopt zit.
Ik denk bij de voorste binnenverlichting in het plafond.
Daar zit m.i. een mooi plekje voor de microfoon.
En...je ziet hem niet zitten.
De afstandsbediening heb ik niet aan het stuur bevestigd.
Uitnodiging voor het dievengilde om je auto te slopen!
Zoek nog een afdekplaatje voor de radio als ik hem niet in gebruik heb.
<font color="red"> PS Kwam net mailtje van Pioneer binnen!!:
Reagerend op uw e-mail willen wij u het volgende meedelen.

Bedankt voor uw aankoop van de DEH-P70BT.

Afhankelijk van uw telefoon is het mogelijk om uw adres boek over te plaatsen naar de CD/TUNER.

In het geval van de NOKIA 6310I is het alleen mogelijk adres een op een te verzenden. Andere telefoons kunnen het adres boek in een keer verzenden.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende geinformeerd te hebben. Wanneer u nog meer informatie wenst willen wij u vragen telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.</font>

Met vriendelijke groet,

PIONEER BENELUX B.V.

Klantenservice

Telefoon : 0900-7466337
Fax : 036-5364991 en 036-5365519
E- mail : info_peh@pioneer-benelux.com
Adres : Postbus 3010, 1300 EM ALMERE <font color="red"> </font>

Karstieman

Forumguru
Zo, dat doen ze snel bij Pioneer !
Jammer dat het overbeamen adres voor adres moet.
Uiteraard kan je ook nog altijd iemand bellen via het adresboek van je gsm.

De stuur afstandsbediening vind laat ik er ook af. Buiten het feit dat ie spuuglelijk is en het niet uitziet, is het inderdaad een uitnodiging om eens nader te kijken wat er voor een radio in de auto zit...

@Sunny: Dus jouw microfoontje zit bij de binnenverlichting ?
En wat bedoel je met een afdekplaatje voor als je de radio niet gebruikt ? Er zit toch een afneembaar frontje op de radio ?

sunnyboy

Senior Member
Als je iemand wilt bellen via het adresboek van je gsm maak je geen gebruik van de handsfree functie.
Dus als je dan de auto bestuurd doe je daar de verkeersveiligheid geen plezier mee.

Bij de binnenverlichting zit nog een roostertje.
Daar zit het microfoontje achter gewerkt. Heeeeel netjes toch?

Als je het frontje van de radio afneemt, zie je wel de radio zelf zitten.
Ik denk zelf nogal in het oog springend.
Vandaar dat ik aan een plaatje o.i.d. denk om ook het gedeelte van de radio achter het frontje aan het oog te onttrekken.

sunnyboy

Senior Member
In november loopt mijn huidige telefoonabonnement af, kan ik mooi kijken voor een telefoon die WEL het hele telefoonboek in de Pioneer kan zetten. Natuurlijk wel zorgen dat alle gegevens ook op de SIM-kaart staan van het huidige toestel! Deze gegevens kunnen dan gekopieerd worden naar het telefoonboek van de nieuwe GSM.

sunnyboy

Senior Member
Vandaag de klantenservice van Pioneer "lastiggevallen" met de vraag welke GSM WEL het hele adresboek in EEN keer kan uploaden. Dit voor de gebruikers van de Pioneer DEH-P70BT. Van Nokia geen enkel toestel. /forum/images/graemlins/frown.gif
Alleen van het merk Sony Ericsson alle toestellen ondersteunen de functie van in EEN keer verzenden van het gehele adresboek.
Het is maar dat jullie het weten. /forum/images/graemlins/tongue.gif

sunnyboy

Senior Member
M'n haaievin antenne werkt niet naar m'n zin.
Slechte ontvangst hoe verder ik naar het oosten rijdt.
In Duitsland met moeite Einslive, WDR4 en WDR5.
Is niet te doen.
Gevraagd naar een originele H*******n.
Zal wel in orde komen.
Kan de monteur gelijk de vegen weghalen die op de, eerst nog schone, bekleding gemaakt zijn. /forum/images/graemlins/frown.gif
Bij de Combi zit achteraan de hemelbekleding een klepje wat je los kan halen om bij de bedrading e.d. van de antenne te komen. Wel prettig als ze met bv handschoentjes werken met iets dergelijks. Electriciteit en vet werken volgens mij niet goed metmekaar. /forum/images/graemlins/wink.gif

sunnyboy

Senior Member
@Middelbrand.
De website met compatibileit had ik al bekeken voordat ik de Pioneer ging aanschaffen.
Jij hebt dezelfde radio als ik mij niet vergis.
Met welke telefoon werk jij?
Als het de 6310i is hoor ik graag hoe jij je nummers overzet. Eventueel via mail.

Bovenaan Onderaan