Ik ben ook benieuwd hoe het er uit ziet. Ik heb van het weekeind ook last gehad dat ik op een gegeven moment niet meer in zijspiegels kon kijken, vanwege de regen die er loopt/blijft hangen (hoeft het niet eens heel hard voor te regenen). Is het probleem met zo'n windscherm hiermee op te lossen?? Ik vind de rijwind ook best snel optreden bij mijn Greenline, wellicht komt het omdat de motor zo stil is. Is deze rijwind (welke ik hoor vooral bovenaan het raam, maar niet voel) met dit scherm ook op te lossen/te verminderen?? Verder ben ik benieuwd naar wat dit kost, hoe lang de levertijd is. Robertlucky: jij hebt hier nog al werk van gemaakt, waardoor je hem gratis kreeg?
Heb ik ook een vraag, wellicht is dat door jullie snel te beantwoorden. Van het weekeind ook geprobeerd met een krik van vorige auto de boel op te krikken. Nu kon ik nergens een krikplaats vinden onder de auto. Heb toen gekeken waar de draagbalken zitten, uiteindelijk bij de plastic afdekdopjes het maar geprobeerd. Ging aardig maar of dit nu de goede plaats is weet ik niet.
Ben van plan om toch een reserve setje (krik, sleutel, plastic inlegschaal,spandband en bout, welke nu voor 45 euro in aanbieding is) te bestellen. Echter als dit setje welke eigenlijk voor ander model Fabia is niet past/te gebruiken is voor Greenline schiet het nog niet op. Iemand hier al ervaring mee?
Verder heb ik ontdekt na 1e keer wassen dat achter achterbanden aan binnenzijde wielkast de verf aan het afbladderen is. Nu blijkt dit volgens mij min of meer een zwart beschermplaatje te zijn van plastic, waarop men verf gespoten heeft. Bij mijn witte auto valt dat zwrt nog al op, echter zit dit aan binnenkant en niet heel belangrijk, hoop dat dit niet op meerdere plaatsen zit.
Wel ook ontdekt dat ik eerste schades aan bumber heb, is kleine schade maar omdat dit plastic ook zwart is valt het nogal op. Wees dus voorzichtig, lak kan op sommige plaatsen erg snel eraf/beschadigen.
Verder erg tevreden over de wagen, nu al 10.000 op de teller!