Piair 1982, mooie wagen heb je qua kleur en opties. Ik lees onderin bij jou dit dat je bijna alle opties hebt gekozen, behalve o.a ESP. Ik zie nu terwijl ik dit type dat het niet op de 1.2 TDI gaat maar de TSI. Klopt het dat die ESP wel standaard op de Greenline uitvoering zit? Eigenlijk wel vreemd want ik las op dit forum dat dit wellicht wel verplicht gaat worden zoals daglicht verlichting, welke we ook standaard op Greenline hebben. Waar ik dit las:
http://www.skodaforum.nl/board/archive/index.php/t-11233.html
Maar die TSI heeft meer vermogen dan de Greenline 63 ipv 55 KW en standaard geen ESP, blijf het vreemd vinden. Wel lekkere motor denk ik, wat was reden om geen Greenline te kopen eigenlijk?
Dan nog even over de dakrail, deze heb ik er niet op zitten. Auto 2e hands gekocht en zit er aan te denken om deze er alsnog op te laten zetten. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dit opties nu echt mooier vind, maakt dit de auto niet hoger en daardoor smaller? Als dit niet fabrieksaf op gezet wordt, moet men gaan gaan boren en de binnenbekleding los gaan maken. Is wel even een klusje hoorde ik. Of dit dan allemaal netjes wordt??? Weet iemand of Thule al imperials te koop heeft voor deze Greenline, dus te gebruiken zonder dakrail??