Bedankt!
Klopt, de verstelbare, die heb ik nu in mijn S2 combi. Zou die passen in de S3 hatchback?Hoort deze niet bij de kunststofbak, waar deze in de foto ook in zit?
Bedoel je niet de verstelbare variant die in de rails zit?
Deze?
![]()
Ging dat deze keer dan niet met de normale valversnelling van ca. 0,98G?begon het kwartje heel langzaam te vallen
Ik kom net van de dealer, en onderdeel 3T0061580 is in de systemen van Pon niet bekendBedankt!Nou heb ik al 4 jaar een S2, ben actief op alle fora en heb volgens mij alle Skoda-gerelateerde webshops al eens bezocht, maar deze ben ik nog nooit tegengekomen. Ik zal vanmiddag eens bij de dealer vragen wat ie hier kost, want Superskoda zal door de verzendkosten wel te duur blijken.
@andrehj Mij lijkt dit ding ook handig. Ik heb een mailtje gestuurd naar 'mijn' duitse dealer. Mischien dat in die heimat het wel leverbaar is en aangezien jij de grens ook in de buurt hebt........Ik kom net van de dealer, en onderdeel 3T0061580 is in de systemen van Pon niet bekend. Dus dan toch maar bij Superskoda bestellen.
@andrehj
Het onderdeel 3t0061580 is wel via de duitse dealerorganisatie leverbaar zoals hieronder te lezen. Ik weet de prijs nog niet maar die zal wel meevallen. Ik heb in ieder geval een bestelling geplaatst.De prijs laat ik nog weten.
Dat is het enige nadeel van Superskoda. Ze bezorgen waarschijnlijk per helikopter gekeken naar de verzendkosten voor kleine pakketjes.Valt mee. Superskoda kost €7,99 excl verzendkosten.
De Duitse dealer rekent 12,-€ voor 3t0061580