Een goede instructie, je hoeft de microfoonkabel langs het raam niet te doen, die heb je al.
Ik heb de stoel niet gedemonteerd, er zit genoeg ruimte in het tapijt om de kabel er onder door te trekken. Ik had een plastic houder voor de module met dubbelzijdig plakband.
De microfoonkabel is in je Columbus nu zo geplaatst dat deze alleen voor de spraaksturing wordt gebruikt. Daarom moest ik de kabel achter op de kabelboom voor de module aansluiten. Dan werkt de spraaksturing ook nog maar de microfoon is dan ook beschikbaar voor de BT module.
Daarvoor heb ik een nieuwe stekkerset zodat ik de microfoondraden (2stuks) van een stekker voorzag en deze dus achter op de nieuwe draadboom aansloot. De rest is gewoon er inzetten en aansluiten. Daarvoor is bovengenoemde instructie duidelijk genoeg. In het bijgevoegde document zijn dat 6 en 12. (Let op de + en -).
Als dat allemaal gelukt is, dan moet je met VCDS de module nog wel coderen. Ik heb dat met een VCDS kloon gedaan en daarna werkte het probleemloos. Ik heb een Iphone 4s en nokea e-75 en beide werken probleemloos.
Ik heb mijn module op Ebay gekocht met de kabelboom bij carsystems, een pools bedrijf. Levering was snel en er zat een duidelijke beschrijving bij. Kreeg er dus ook de microfoon bij die nodig was.