Achterbankverwarming+stuurwielverwarming

servies

Forumguru
Een beetje kort door de bocht om PON gelijk arrogant te noemen.. Er ligt hier ook een verantwoordelijkheid bij de dealer en bij de klant om zich te verdiepen!
PON is een arrogant <beep> bedrijf dat meer kwaad dan goed doet voor de merken die ze importeren...

Als je namelijk zelf de prijslijst had geraadpleegd dan had je gezien dat de optie Stoelverwarming+ stuurverwarming niet samengaat met het Techpakket!!
Wie stelt die pakketten samen denk je? Zou dat soms dat arrogante PON zijn?
Er is 1 ding wat ik wel weet ondertussen
En dat is dat wanneer ik nog een VAG auto koop deze niet meer uit Nederland komt... Ik ga wel naar Duitsland, dan heb ik tenminste een vrije(re) keuze in de opties.
Waarschijnlijk is de gewenste combinatie in Duitland wel mogelijk... Goh... hoe kan dat nou...

Canon-Eye

Forumguru
Maak je niet druk over @SKODALIFE.... 1 post, daarna nooit meer gezien. 1+1= een PON-medewerker in mijn ogen.
En een afgeschermd profiel. Bewijst op zich niks, maar bevestigt wel het vermoeden dat dit een Pon-medewerker betreft.

Wat overigens ook een indicatie is dat daar wel wordt meegelezen op het forum.
En dát roept dan weer de vraag op, waarom er niet eens wat vaker vanuit hun kennis van zaken inhoudelijk en gewoon met open vizier wordt gereageerd. Het zou een waardevol communicatiekanaal kunnen zijn dat veel onduidelijkheid (en wellicht ongenoegen) kan voorkomen, tot nut en genoegen van bedrijf én klanten...

Bovenaan Onderaan