HarrieSkoda
Forumguru
Vind dit ook wel een leuk klusje, dus je mag altijd aankloppen als je wilt. Groupsbuy achteruitrijcamera O3 ?
Even back on topic;
Zou het zoveel 'tijd' schelen mer inschakelen van de camera als ik de geschakelde en constante voeding van de camera aansluit op het achteruitrijlicht?
De camera krijgt toch pas een seintje zodra de R versnelling ingeschakeld wordt, of heb ik dit fout en denk ik te makkelijk?
Het zou het makkelijker maken als het achterlicht ook voorzien is van een constante spanning.
Nogmaals; zou het gek vinden als het achterlicht GEEN constante spanning heeft, waar de achterruitenwisser dit WEL heeft.
De lichten kan ik zonder contact aan namelijk aanzetten.
De achterruitenwisser kan ik zonder contact niet aanzetten.
Wie het weet mag het zeggen.
Ja ik weet dat ik het zelf kan meten, maar ben deze week niet bij de wagen dus lastig te realiseren.
En dat terwijl ik in het weekend hier graag mee aan de slag ga!
Even back on topic;
Zou het zoveel 'tijd' schelen mer inschakelen van de camera als ik de geschakelde en constante voeding van de camera aansluit op het achteruitrijlicht?
De camera krijgt toch pas een seintje zodra de R versnelling ingeschakeld wordt, of heb ik dit fout en denk ik te makkelijk?
Het zou het makkelijker maken als het achterlicht ook voorzien is van een constante spanning.
Nogmaals; zou het gek vinden als het achterlicht GEEN constante spanning heeft, waar de achterruitenwisser dit WEL heeft.
De lichten kan ik zonder contact aan namelijk aanzetten.
De achterruitenwisser kan ik zonder contact niet aanzetten.
Wie het weet mag het zeggen.
Ja ik weet dat ik het zelf kan meten, maar ben deze week niet bij de wagen dus lastig te realiseren.
En dat terwijl ik in het weekend hier graag mee aan de slag ga!