He hoiHoi ik zag dat je een achteruitrij camera in de handgreep wilt monteren u heb zelf een pfl en wil weten of het meteen past of dat je het gat groter moet maken ?
Van het weekend heb ik de in de ontgrendelingsknop verwerkte camera gemonteerd en aangesloten middels een draadloze zender en ontvanger.
Ik zou toch eerder de camera eerst plaatsen alvorens zomaar te gaan zitten coderen. En zomaar byte's omzetten als er in de long coding geen omschrijvingen staan. Pas ermee op.
Succes met de inbouw
Van het weekend heb ik de in de ontgrendelingsknop verwerkte camera gemonteerd en aangesloten middels een draadloze zender en ontvanger.
De originele knop was 1 op 1 te vervangen door die met de camera. Ook de stekker aansluiting was hetzelfde.
De bedrading trekken vanuit de kofferbak klep naar het linker achteruitrijlicht was echt een klus. Maar uiteindelijk toch gelukt.
Het draadloze systeem werkt prima. Het schakelt snel in. Af en toe zie je wel wat storing maar daar ga ik aanstaande zaterdag nog ff mee aan de slag.
https://nl.aliexpress.com/item/wire...lt&btsid=fa16c01b-dfc4-410d-b6aa-ae9837cf7ac1
Gaat toch nog steeds over deze camera Toch?
Misschien dat ik die dan toch ook maar aanschaffen, zal netter staan dan die in de kentekenverlichting
Okee mooi moet nog effe wachten 29-1-17 besteld 8-2-17 pas echt verzonden.... ivm chinees nieuwjaar....@Roeland80 Ik heb de camera op 22-1-2017 besteld. Ik wist van te voren dat het wel wat langer zou duren dan normaal vanwege het Chinees Nieuwjaar.
@Michelv. Bij deze de foto's:
Bekijk bijlage 56826 Bekijk bijlage 56827