Roeland80
Forumguru
Nee past 1 op 1 zelfs de stekker van de ontgrendeling.... zijn namelijk ook versies die niet passen....ik hoop dat je voor de octavia geen groter gat moet maken
Nee past 1 op 1 zelfs de stekker van de ontgrendeling.... zijn namelijk ook versies die niet passen....ik hoop dat je voor de octavia geen groter gat moet maken
Ik weet niet of het voor een SSC2 de zelfde handgreep heeft... iets met gat groter maken...Ik ga dit draadje van de week maar eens goed doornemen welke onderdelen ik precies nodig heb voor de SSC2. Zodat ik in 1x de juiste onderdelen kan bestellen bij Ali.
@Roeland80 heb jij een volledig bekabelde versie of ook die met de draadloze transmitters? Ik zit nog te twijfelen wat ik zal doen, zijn die draadloze transmitters wel/niet storingsgevoelig etc
Nee helaas niet heeft te maken met Firmware versie die ik heb gaat in april verandering in komen ga ik voor een update naar de dealer.@Roeland80 ok dat heeft ook mijn voorkeur. Heb je de PDC nog zichtbaar in het camera beeld gekregen?
Klopt helemaal zo heb ik het ook gedaan!!
Als ik dit plaatje zo bekijk hoef je toch geen 12v draad van voor naar achter te trekken? Als je het filter relais ergens bij de achterklep plaatst kun je de 12v draad aansluiten op de 12v draad die uit de gele tulp stekker van de video kabel komt. Aan de voorkant (bij de navigatie module in de buurt) kun je de draad die daar uit de gele tulp stekker komt aansluiten op een 12v spanningsbron. Er is dus al een 12v draad geintegreerd in de video kabel met de gele tulp stekkertjes, of zie ik dit verkeerd?
Als je deze koopt, ben je dan in één keer klaar (afgezien van het feit of ht achterklep handvat past) of heb je hier ook nog een aparte module voor nodig?
http://s.aliexpress.com/AJV32y26
@Roeland80 en 6 meter kabel die je erbij besteld hebt is lang genoeg of ook net aan? 10 meter is niet zoveel duurder.