Achteruitrijcamera

Roeland80

Forumguru
Ik zal eens uitzoeken waar die PLA zit, ik zag dat een PLA 3.0 66 euro bij Ali E. kost, dat is te overzien :) De rest van de inparkeerspullen (radarsensoren en zo) zitten al op de auto

had jij de module al gevonden? Ik wil ook kijken of ik deze PLA 3.0 module heb…. Gevonden lijkt een PLA 2.0 te zijn 5Q0 919 298 K welke moet ik hebben kwa PLA 3.0 ? Voor trailer assist?
Pla 3.0 Module 5QA 919 298 C Of B Of D

Laatst bewerkt:

Roeland80

Forumguru
Ik heb hem al gevonden helaas niet de goeie module dit is volgens mij een PLA 2.0. ik zie op internet wel PLA 3.0 modules te koop staan en ook wel de juiste camera heb helaas ook de verkeerde camera @Antera weet jij wanneer ik de goede module en camera installeer ik het via VCDS kan regelen dat trailer assist gaat werken? Ik heb een vaste trekhaak achteraf geïnstalleerd en heb 12 PDC sensoren

Bijlagen

• C541A513-8B7D-4FBE-BCA4-6C41FB7B1298.jpeg
    C541A513-8B7D-4FBE-BCA4-6C41FB7B1298.jpeg
    770,6 KB · Weergaven: 34
Je bent mij voor in het vinden van de PLA, waar zit ie nou? Mijn O3 heeft (nog) geen achteruitrijcamera, wel parkeersensoren aan de zijkant (als het niet regent ga ik tellen of het er 12 zijn).

Laatst bewerkt door een moderator:

Roeland80

Forumguru
Je bent mij voor in het vinden van de PLA, waar zit ie nou? Mijn O3 heeft (nog) geen achteruitrijcamera, wel parkeersensoren aan de zijkant (als het niet regent ga ik tellen of het er 12 zijn).
Links onder het stuur naast de VCDS kabel ingang hij zit vast geklikt kan je zo uit de unit klikken….

Roeland80

Forumguru
Ik heb contact gehad met de leverancier van mij achteruitrijcamera die kan de goed PLA 3.0 module en de goede camera leveren maar is beetje duur…. 70,- voor de PLA 3.0 module en 260,- voor de goede camera. Hij heeft wel de goed onderdeel nummers van de PLA module en achteruitrijcamera door gegeven maar hij zegt dat er wel de goede parameter files moet bevatten….

Ik heb contact gehad met de leverancier van mij achteruitrijcamera die kan de goed PLA 3.0 module en de goede camera leveren maar is beetje duur…. 70,- voor de PLA 3.0 module en 260,- voor de goede camera. Hij heeft wel de goed onderdeel nummers van de PLA module en achteruitrijcamera door gegeven maar hij zegt dat er wel de goede parameter files moet bevatten….

Dank! Bovenop inbouw van de achteruitrijcamera + de PLA toch wel een kostbare operatie, toch nog maar eens goed over nadenken, gezien de dagwaarde van de auto (bouwjaar 2017)....

Roeland80

Forumguru
Je kan vis Google ook gewoon de juiste camera en module qua onderdeel nummer bestellen camera heb je al rond de 85,- module 35,- dan valt het nog mee alleen moeten er nog de goeie data in zitten….. en dat weet je dus niet zeker…. Ik denk dat ik het wel ga proberen…..

RodeKo

Actief lid
Ik wil ook nog een achteruitrijcamera in laten bouwen. Ik houd dit draadje even in de gaten; ben benieuwd naar de uitkomst(en). Ik zag dat Skoda daar zelf ruim 1100€ voor dekend dus.. dat moet goedkoper kunnen dacht ik.. :D

brepus13

Forumguru
Ik wil ook nog een achteruitrijcamera in laten bouwen. Ik houd dit draadje even in de gaten; ben benieuwd naar de uitkomst(en). Ik zag dat Skoda daar zelf ruim 1100€ voor dekend dus.. dat moet goedkoper kunnen dacht ik.. :D

de originele hardware kost ongeveer 200€ inclusief sproeier slang en overig klein spul. @Antera installeert en codeert het voor een schappelijke prijs. Je blijft waarschijnlijk een stuk onder de heft van skoda.

HarrieSkoda

Forumguru
Ik vind die prijs lang niet gek die je noemt.. als het dan allemaal netjes in orde is.

Heb je besteld bij VWmodul? Die zijn zeer ontvankelijk voor vragen.

Roeland80

Forumguru
Of het werkt is nog even afwachten heb via eBay besteld en zegt dat de module en de camera het ondersteunen…

VWmodule wel contact mee gehad maar die vraag 250,- voor de camera een 70,- voor de module vind ik een beetje veel….

Janno

Forumguru
Ik zoek nog steeds iemand die het gat in mijn kofferbak wil vergroten, camera ligt hier al enkele maanden :tongue:

Bovenaan Onderaan