@Snitser Leuk, in mijn regio. Ik heb mijn eerste Octavia 3 ook bij deze verkoper gekocht. Doorgaans ex-lease auto's die daar worden aangeboden voor scherpe prijzen. Ik ben uiteindelijk met een andere octavia vertrokken dan waar ik voor kwam. Gebeld vooraf om te informeren naar de motorische en cosmetische staat. Alles was in nieuwstaat werd mij verteld.. Van grove steenslag tot serieuse schade aan diverse delen van de auto was echter meer de realiteit. Interieur was ook in een zeer slechte staat. De koppelingsplaten waren zo goed als versleten en wiellagers die nog net niet oorverdovend luidruchtig waren.
Teleurgesteld maar toch even verder gekeken, want ze hebben nogal wat wagens staan en krijgen wekelijks een nieuwe voorraad binnen. Uiteindelijk een mooie en voor zover ik en vriend (tevens monteur) konden beoordelen motorische in goed verkerende staat octavia gevonden. Anderhalf jaar erg tevreden mee gereden (probleemloos). Enige dingetje waren de 'nieuwe' banden die na een aantal maanden al begonnen te cuppen.. Erg jammer maar voor lief genomen, ik had toch al de wens om 19" velgen eronder te plaatsen.
Kijk goed en maak de juiste keuze