Ad Hoc vraag! mbt start knop octavia 3

bsnline

Senior Member
Ja dat is mogelijk, maar ik zou zoals hier al vermeld de sleutels gewoon opbergen in een goed afgesloten metalen bakje om een relay attack te voorkomen, mocht dat je motivatie zijn om kessy uit te schakelen. Persoonlijk niet mee bezig vindt het een te fijn systeem om weg te laten.

Snitser

Actief lid
Nou, vandaag heeft ze de auto opgehaald! Bedankt voor de hulp.

Oja, nou schakelt de navi gelijk naar apple carplay als je hem aansluit dmv USB. Kan dat ook uit?

jongetje

Forumguru
Nou, vandaag heeft ze de auto opgehaald! Bedankt voor de hulp.

Oja, nou schakelt de navi gelijk naar apple carplay als je hem aansluit dmv USB. Kan dat ook uit?
Dat is toch vaak de bedoeling van de telefoon aansluiten.
En anders een usb condoom (data blocker) gebruiken. Daarmee worden alleen de stroompinnetjes doorgeven en is er geen data mogelijk.

Fmoon

Forumguru
Na exact 3 jaar merk ik dat de startknop het weer wat slechter begint te doen, zal hem dus weer moeten vervangen aankomende tijd. Ze zijn wel een stuk duurder geworden, iemand nog een tip hoe ik er voor een leuke prijs aan kan komen?

bsnline

Senior Member
@Fmoon Onderdelenlijn van de dealer al geprobeerd? Ik heb daar het afgelopen jaar de meeste onderdelen besteld i.v.m. snelle levertijd en omdat het goedkoper of te weinig scheelde om het daar niet te bestellen.

Fmoon

Forumguru
Ja heb dat vorige keer ook met dit onderdeel gedaan, maar ze zitten nu niet meer in mijn stad dus moet een stukje ervoor rijden… zo een alie ding zal ik maar niet proberen denk ik hea? Scheelt €35,-

Bakkertje

Forumguru
Na exact 3 jaar merk ik dat de startknop het weer wat slechter begint te doen, zal hem dus weer moeten vervangen aankomende tijd. Ze zijn wel een stuk duurder geworden, iemand nog een tip hoe ik er voor een leuke prijs aan kan komen?
Bij Aliexpress koop je een knop voor 11 euro

Bovenaan Onderaan