Bakkertje
Forumguru
@Corné de Kluijver gewoon 1x op de res knop drukken of zelf even gas geven dan ga je er alsnog voorbij.
Eerste bericht op een nieuwe pagina - niet gezien...DAT zeg ik !!
Dat houdt hij uiteindelijk niet vol, want door bandenslijtage wordt de rolomtrek kleiner en ontstaat er vanzelf weer. een afwijking - niet heel groot, maar toch...Als die echte km/u doet,
Ook met acc ben je nog steeds baas over het gaspedaal, daarmee kun je de acc gewoon overrulen. Net als met een gewone cc trouwens, dan kun je nog steeds even doortrappen om bv. een inhaalmanoevre te bekorten.De rest beroerde ik liever zelf het gaspendaal.
Vreemd bij mijn golf detecteert de acc wel als de tussenvoeger sneller rijd.Ik ben geen bumperklever @Antera, maar als ik’m instel op 110 op een weg waar je 100 mag en ik word ingehaald, dan komt de inhaler snel naar rechts, vervolgens laat de ACC het gas los, resultaat is dat degene die achter me rijd nu denkt “wat mankeert die pannenkoek voor me, daar ga ik voorbij. Deze medeweggebruiker komt ook weer snel naar rechts en ondertussen heeft de ACC mijn auto vertraagd naar 80km/h en dat is f#cking irritant. Bij andere merken detecteert het systeem of de inhalende auto sneller rijdt en dan wordt het gas niet losgelaten en dat is veel relaxter