advies kleurkeuze in combinatie met leder...

EdK

Forumguru
Tsja blijft altijd moeilijk hoor die keuze maken.
En dan op een plaatje kan het weer erg mooi zijn en in werkelijkheid weer tegenvallen.
En dan komt zo'n dealer met een staaltje ter grote van een postzegel en moet jij je gaan inbeelden hoe dat er in werkelijkheid dan uitziet.
Zou veel beter zijn als ze een complete lap leer over een stoel of bank heen draperen.
 

Noord26

Forumguru
Ze werken daar in ieder geval zeker met flinke lappen om het kenbaar te maken wat je gaat krijgen ipv een lapje van 10x10cm.
 
Hoe bevalt het leer bij jullie met deze warme dagen? Ik ben bang dat ik echt met een zweetrug uit de auto stap. Alcantara zou daarom mijn eerste keuze zijn, en anders stof.

Heb nu half leer, dus zitgedeelte is stof.
 

Noord26

Forumguru
Vind het prettiger/koeler zitten als de stoffen stoelen die ik eerst had. En om het in perspectief te zien met de warmte: ik praat hier over een zwarte auto met pano-dak. Dus die kookt van binnen als we net instappen.

:)
 

CDK

Forumguru
deze warme dagen prijs ik me rijk met m'n solardak en stoelventilatie, in mijn vorige zwarte S2 met zwart lederen interieur kon je je bezeren aan de stoelen, die konden echt heel warm worden.

Greetz Corné
 

Wesly

Senior Member
Ik heb op mijn huidige auto ook leer en een pano dak maar heb bij mijn bestelde O3 het glazen dak maar weggelaten, ik wilde het altijd al hebben maar nu hecht ik er niet meer zo aan. Met de airco aan moet ik hem dicht laten want anders koelt het niet af in de auto. Ik ben wel weer bij zwart leer gebleven om een beetje ontopic te blijven :)
 

emzed

Nieuw lid
Ikzelf heb Topaz besteld met Ivory Alcantara. Niet kiezen dus die combinatie anders vind ik mezelf niet meer uniek genoeg :). Nee zonder gein, ik zou Topaz wel kiezen met lichte bekleding maar (donker) bruin lijkt me geen mooie combinatie, dan is je auto namelijk wel een enorme bruine bende. Ik denk overigens dat Cognac net zo besmettelijk is met kinderen dan gewoon de crème kleuren. Kijk voor een beeld eens op een site als deze, waar kleurpaletten op zichtbaar zijn: http://www.colorcombos.com/brown-color-schemes.html


Ben zeer benieuwd naar deze combi! Want ik had hetzelfde ingedachten. Ja ik snap de nadelen van ivoorkleurig, maar het ziet er zo fantastisch en ruimtelijk uit!
 

jelleg

Lid
Hoe bevalt het leer bij jullie met deze warme dagen? Ik ben bang dat ik echt met een zweetrug uit de auto stap. Alcantara zou daarom mijn eerste keuze zijn, en anders stof.

Heb nu half leer, dus zitgedeelte is stof.
Zou geperforeerd leer op de rugleuning nog iets schelen?
 

TedVlemmings

Forumguru
Ben zeer benieuwd naar deze combi! Want ik had hetzelfde ingedachten. Ja ik snap de nadelen van ivoorkleurig, maar het ziet er zo fantastisch en ruimtelijk uit!
Anders ik wel, voordat ik hem heb zijn we vanaf bestelling minimaal een half jaar verder.
 
Black Magic met truffelbruin leder :-)
 

Bijlagen

  • juli 2013 iphone 024.JPG
    juli 2013 iphone 024.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 47
  • juli 2013 iphone 025.JPG
    juli 2013 iphone 025.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 47
Bovenaan Onderaan