Afgeplakte merkemblemen en type plaatjes...

Wilko

Senior Member
Kon ik ook maar gewoon eens makkelijk zijn en puur en alleen naar functionaliteit kijken :banghead:
Het lijkt bijna onvoorstelbaar dat het je niet interesseert zolang het maar functioneel genoeg is.
Heb je dat bijvoorbeeld ook met kleren?
Loop je de hele dag in een joggingpak?
En scheer je bijvoorbeeld ook je kop kaal,... lekker functioneel, nooit meer kammen / gel / wax of lang bij de kapper. (wel weer veel insmeren in de zomer)

Ik heb inderdaad een bloedhekel aan de kapper, kom er zo min mogelijk, en als ik er kom dan klaagt hij dat ik maar net zoveel betaal als iemand die er elke maand binnen loopt terwijl het weer flink schaapscheren is. :-)
Scheren van mijn hele hoofd lijkt mij niet handig, want dan verbrand ik inderdaad levend. Om over al dat gedoe met smeren maar te zwijgen. Bij mijn belangrijkste hobby, wildwatervaren, is een beetje isolatie op je hoofd ook niet verkeerd.

Kleding is inderdaad ook een mooi voorbeeld: Ik loop vooral rond in ruime makkelijk zittende kleding met veel zakken waar al mijn rommel prima in kwijt kan, die vuilafstotend is (erg handig met een baby van 11 maanden en een jonge hond, waarmee we dagelijkse bezoeken aan losloopveldjes brengen) en die tegen een stootje kan (waterdichte wandelschoenen, buitensportkleding).

Iedereen moet vooral dragen en aanschaffen wat hij of zij wil, of het nou over kleding, auto's of andere zaken gaat. Ik ben inderdaad niet zo bezig met uiterlijk vertoon, mode en dergelijke zaken en dat zie je terug in onze auto en mijn kleding.

Bovenaan Onderaan